Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 2. september 2014

Og enda enda mer fra Facebook

Rødtangen Bad en gang på 80-talet. Senere brant hele bygget ned, desverre.
  • 7 personer liker dette.
  • Bente Barbara Sunde Lenge etter stod menyen igjen på en plankebit. Den hadde stekt egg og bacon øverst….
  • Rolf Boe Man enter pa en av "pappa batene "
  • Rolf Boe Dampskibs brygga pa Rodtengen - 50 ara tror jeg .
  • Rolf Boe Danse restauranten pa Rodtangen - hvor bussen snur nu .
  • Rolf Boe Breivika pa Rodtangen . Legg merke til "skifte bodene " Alle disse 3 bilder er fra tiden Rudolf Boe eide disse stedene pa 50 tallet ,tror jeg . ( endelig fikk jeg det til Inge Reidar Jensen )
  • Rolf Boe Alle bildene er forovrig "speilvendt ", dessverre.
  • John Arntsen Rødtangen et hyggelig og et lokalhistorisk viktig sted!
  • Erik Ribsskog Det var vel sommeren/høsten 1987.

    At min søster Pia og min stesøster Christell Humblen, fikk meg til å kjøre Christell sin mors Askeladden-båt, over til Rødtangen.

    (For jeg er født i 1970.

    Og Pia er født i 1971.

    Og Christell er født i 1972.

    Så jeg var den eneste av oss, som hadde lov å kjøre båt, (for det var seksten års-grense), sommeren 1987).

    Og på Rødtangen, så satt det tjukt av folk, utafor Rødtangen Bad.

    De spiste vel.

    Det kan ha vært en søndag ettermiddag, kanskje.

    Og søstera mi Pia poffa en fyrstikkeske, (når hu skulle tenne seg en sigarett), husker jeg.

    Og da sa jeg 'Pia Charlotte' høyt.

    Sånn at alle gjestene hørte det, tror jeg.

    For makan til tullball.

    Å få meg til å kjøre dem over fjorden, bare for at dem skal tulle og 'pyromanere'.

    For noen søstre, sier jeg.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

https://www.facebook.com/groups/503143546380362/

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter