Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 24. oktober 2014

Jeg sendte en e-post til Daloc.no

Erik Ribsskog

Broschyrbeställning från daloc.no

Erik Ribsskog Fri, Oct 24, 2014 at 7:17 PM
To: Lasse Wetting
Jeg heter da ikke Erika jeg.

Dette er fornærmelse og trakassering.
Jeg sender til Forbrukerombudet og Høyesterett.
Ikke send meg noe mer, hverken på e-post, eller på andre måter.

Erik Ribsskog



2014-10-23 10:24 GMT+02:00 Lasse Wetting <Lasse.Wetting@daloc.no>:
Hei Erika

Takk for din interesse for Daloc dører, sender her litt informasjon om Daloc Innbruddssikker Sikkerhetsdør S43 som er beregnet for leiligheter.

Jeg sender også idag brosjyrer på overnevnte dør pr. post til din adresse.

Øvrige forespurte brosjyrer vil også sendes fra Daloc.

Ha en fin dag videre.

Lasse Wetting
Daloc Norge AS
mobil 900 18 407 
www.daloc.no


Kristin Alt
Daloc AB
tel     +46 506-190 00   direct 1
fax    +46 506-191 19
www.daloc.se


Från: Daloc.no [mailto:daloc@daloc.no]
Skickat: den 23 oktober 2014 00:55
Till: VXL
Ämne: Broschyrbeställning från daloc.no

En brosjyre for deg som bor i leilighet: Bestill


Dørkatalog Daloc: Bestill


Dørkatalog Orresta Dörr: Bestill


Glassfelt i stål: Bestill


Daloc Linea brosjyre: Bestill


Dørguide: Bestill



Navn: Erika Ribsskog
Firma:
Adresse: Slependveien 80
Postnummer: 1341
Ort: Slependen
Telefon: 94784101
E-post: eribsskog@gmail.com

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter