Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 4. november 2014

Jeg sendte en e-post til Jarlsberg Avis

Erik Ribsskog

Klage på artikkel om Aven regnskapsfører, fra tirsdag 8. september 2009

Erik Ribsskog Tue, Nov 4, 2014 at 11:36 AM

To: ingunn.larsen@jarlsbergavis.no
Cc: PFU Pressens faglige utvalg
Hei,

eg lyt klaga på blekka dykkar.

Min upvekstkamerat Frode Kølner fremstilles som læregutt, i
regnskaps-firma, i avisa dykkar, for den datoen.

Men han er egentlig grunder for det store Debit og Kredit-konsernet.

(Dette kan man se, for eksempel i Finansavisen for 1. mars 2013.

Der nevner de Frode Kølner som 'DKR-grunder'.

Og at DKR har kjøpt Mirror Accounting, og har 170 ansatte, og en
forventet omsetning, på 100 millioner, i 2013).

Jeg har også fulgt med litt, på min tidligere bestekamerat, det første
tiåret, på 2000-tallet, (på nettet).

Og han har vært aktiv i Debit og Kredit, i mange år.

Og det var ikke noe som begynte, med at han var visegutt, for han Aven.

Det var heller omvendt, (i 2009), vil jeg si, at han Aven var
visegutt, for Kølner.

Men dere har surra, i blekka deres, vil jeg si.

Så jeg sender kopi til PFU, (som enda en klage, som jeg sender de),
for her er det 'ugler i mosen', vil jeg si.

Så får jeg håpe det, at de snart 'kvakner' opp, (for å si det sånn).

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Er det ikke litt rart forresten, å skrive så mye om regnskapsbyråer, i
en trav- og gallopp-avis, som Jarlsberg?

Hm.

(For å fleipe litt og).


WP_20141103_084.jpg
1334K

PS.

Her er vedlegget:

WP_20141103_084

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter