Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 4. november 2014

Mer fra Facebook

facebook edna

PS.

Her er mer om dette:

  • Samtale startet i dag
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei,
    er det mammaen til Morten, (som nå heter Morten Østby)?
    Morten svarer ikke, så jeg prøver igjen.
    Jeg får si takk, for rabarbra, (fra hagen deres i Larvik), med sukker, som du ga meg, en gang, på 70-tallet, da jeg bodde hos mora mi, i Larvik sentrum, (det var fra våren 1978 til høsten 1979).
    Jeg hadde vel sykla opp til Håkons gate, (eller hvor dere bodde), på Apache-sykkelen min.
    Morten hadde også en lillesøster, mener jeg å huske.
    Det var vel ikke ofte, at jeg sykla rundt, i gata som dere bodde.
    Men Frode Kølner satt jo ofte inne på rommet sitt vel.
    Mens Pia og meg, ble 'heve ut', av mora vår 'hele tida'.
    Så vi måtte ut å leke, 'hele tida', da.
    Så da havna jeg vel kanskje oppe hos dere, hvis det ikke var noen unger ute, i Rønningen osv., som jeg kunne leike med.
    Noe sånt.
    Har du gått på samme maler-skole, som min mormor Ingeborg Ankerita Heegaard, forresten?
    Bare lurte.
    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg var også i bursdagen til Morten, en gang.
    Du hadde gjemt kremmerhus, med godteri, over hele huset.
    Og lagd spørrelek, med bilder, osv.
    Og jeg havna på lag, med sønnen til min mors venninne, som bodde like ved der biblioteket ligger nå, i Larvik, (en kar som gikk på bedehuset, (for unge), ettersom at han var religiøs, eller noe).
    Husker du hvem jeg mener?
    Han mente at bildet av Månestråle, (som du hadde klippet ut vel), var Sølvpilen.
    Men det var jo bare for skøy, så det var vel ikke så farlig, om vi svarte litt feil.
    Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter