| 
| 
Hei,
 jeg sitter også her, med brev, fra Entercard og Bank Norwegian.
 
 Og jeg har ikke prøvd å bestille noen kredittkort, (såvidt jeg kan
 huske ihvertfall, for det er ofte annonser, på nettet, for
 kredittkort, så det er lett å prøve å søke, på impuls, må jeg nesten
 si), siden jeg flytta tilbake til Norge, (fra England), i september,
 ifjor.
 
 Så her er det noen som 'tulle-søker', om kredittkort, i mitt navn, (vil jeg si).
 
 Så her er dette er nok identitetstyveri og svindel-forsøk, (og det som
 er), må jeg nesten varsle om.
 
 Så dere burde kanskje, bli flinkere, til å sjekke, at det er riktig
 person, som faktisk søker, om å få tilsendt, disse kredittkortene.
 
 Erik Ribsskog
 
 
 2015-01-05 5:46 GMT+01:00 remember <noreply@remembercard.no>:
 > Avslag på din søknad om re:member MasterCard Gold
 >
 > Vi viser til din søknad om re:member MasterCard Gold. Denne er nå behandlet
 > hos oss og vi kan dessverre ikke innvilge søknaden.
 >
 > Som en del av vår søknadsbehandling gjør vi en kredittvurdering hvor vi
 > blant annet tar hensyn til opplysninger fra søknaden, ligningstall og
 > annen informasjon fra vårt kredittopplysningsbyrå. Hvis du har ny
 > informasjon som du mener kan være relevant for din søknad, kan du sende
 > oss dette for en ny vurdering.
 >
 > Med vennlig hilsen
 > re:member
 >
 > Ansvarlig utsteder av re:member er EnterCard Norge AS (org-nr 980844854)
 >
 > EnterCard Norge AS - Postboks 2170 - 7412 Trondheim
 > www.remembercard.no - Telefon: 815 00 701
 >
 |  |