Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 27. januar 2015

Jeg sendte en e-post til Sivilombudsmannen

Erik Ribsskog

Vedrørende din søknad om å bli enkeltemnestudent og tilgang til studentregistrering ved UiO

Erik Ribsskog Tue, Jan 27, 2015 at 12:46 PM
To: Postmottak Sivilombudsmannen
Cc: postmottak@uhr.no, postkasse@datatilsynet.no
Hei,

dere får stramme opp UIO litt.

'Vi har ikke mer å tilføye i saken. Eventuelle ytterligere
henvendelser angående dette vil ikke bli besvart.'.

Men de er jo idioter.

Under deres punkt 3 der.

Hvem som helst kan bestille disse.

Det er nok at de vet mitt personnummer.

Og de er vel ikke hemmelige?

Så jeg har fått et titalls sånne e-poster, fra UIO Studentweb, som jeg
ikke har bestilt.

Noen rabagaster bestiller.

Og det er da identitetstyveri, mener jeg.

Og det med ex-phil.

De har sluttet å lære bort logikk, virker det som.

Og det kan man merke i Norge nå, mener jeg.

For 'alle' er helt 'air-heads', virker det som.

Jeg som har tatt det 30 studiepoengsfaget før, burde da kunne fått
tatt denne eksamenen igjen nå, mener jeg.

Dessuten har jeg mistenkt at de tulla i sensuren.

Siden at jeg strøyk, på exphil, i 1991.

Det var en rar episode, i eksamenslokalet, som jeg undrer over, om var
såkalt 'street theatre', som de kaller det, i våre dager.

Erik Ribsskog

PS.

Og dette med at man må søke om å få studere realfag igjen, hvert semester.

Sånn er det ikke ellers.

Da har man en kvalifikasjon, som heter 'generell studiekompetanse'.

Man burde hatt en lignende kvalifikasjon, også når det gjelder realfag.

Ellers så gjør de skaper de seg, (på realfag), og skal liksom være så
spesielt fine, da.

Og realfag har også en ukes senere frist, når det gjelder når man får
vite, angående hvilke enkeltfag, som man kan melde seg opp til, uten å
være, på noe bestemt bachelor/master-program.

Så disse realfag-folka, vil ikke innpasse seg, men skal være så spesielle, da.

Så det er tydelig, at det er et eller annet rart, vil jeg si.


---------- Forwarded message ----------
From:  <studentinfo@admin.uio.no>
Date: 2015-01-27 12:31 GMT+01:00
Subject: Vedrørende din søknad om å bli enkeltemnestudent og tilgang
til studentregistrering ved UiO
To: Erik L?venbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Hei.
Vi viser til dine e-poster til UiO datert hhv 15., 16., 17. og 18. januar.

1. Hvis du møter til eksamen i minst ett emne ved Det
matematisk-naturvitenskapelige fakultet våren 2015, trenger du ikke
søke om å bli enkeltemnestudent i realfag/informatikk på nytt senere
semestre. Se e-post fra studieinfo@matnat.uio.no datert 16. januar.

2. Emnet EXPHIL03 gir 10 studiepoeng. Emnet EXPHIL, som gav 30
studiepoeng, ble lagt ned i 1996. Det er ulike læringskrav til de to
emnene.

3. Når du får e-post om tilgang til studentregistrering er det som
følge av at du har trykket på knappen Send pin-kode med e-post på
innloggingsssiden til Studentweb.

Vi har ikke mer å tilføye i saken. Eventuelle ytterligere henvendelser
angående dette vil ikke bli besvart.

Vennlig hilsen
Knutepunktet - studentinfo
Universitetet i Oslo

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter