Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 13. januar 2015

Mer fra Slependen

I går, så var jeg innom Rema Slependen, etter at jeg hadde vært, i Oslo.

Og da, så kjøpte jeg to en-liters-kartonger, med appelsinjuice.

(For de koster bare litt over seks kroner, per kartong, på Rema).

Og igår, så drakk jeg en sånn kartong, til middagen.

Og idag, så har jeg vært på Kiwi Billingstad.

(Det skjedde igjen, det som skjedde, i Danmark.

Nemlig at buksa mi spjæra, (på bussen).

Så begge de Marks and Spencer-buksene, som jeg hadde med, fra England, har spjæra nå.

Jeg vet ikke om det er fordi at jeg har est ut litt, etter at jeg flytta tilbake til Norge.

Jeg har nok gått litt opp i jeans-størrelse, muligens.

Hvis det ikke er det, at jeg bruker vanlig vaskemaskin her.

Mens jeg bare hadde en 'hybel-vaskemaskin', i England).

Og når jeg kom hjem.

Så skulle jeg spise opp resten av brødet jeg kjøpte, på Kiwi, igår.

Sammen med noe Bacon-leverpostei, som jeg kjøpte, på Kiwi Billingstad, i dag.

Og så åpnet jeg Rema sin juice-kartong, (til kroner 6.40, eller noe i den duren).

Og så smakte juice-en så rart.

Det smakte som om det var kullsyre i den nesten.

Og den lukta også rart.

Som om den hadde gjæret, cirka.

Jeg har, i 'i alle år', pleid å kjøpe sånne en-liters-kartonger, med appelsinjuice, når jeg har handla mat.

(Selv om mange har gått opp, i kartong-størrelse, i det siste, virker det som.

Av merker og butikkenes egne merkevarer).

Men har aldri merka det, at juicen har gjæret, (i en uåpnet kartong), før.

Så det var en ekkel opplevelse, (må jeg si).

Har noen vært inne på rommet mitt, (mens jeg var på Kiwi Billingstad), og 'tulle-bytta' juicen min, (lurer jeg)?

Hvem vet.

Det er ikke en ordentlig lås, på døra, så.

Kun en kodelås.

Som halve Norden kan vite om, (for alt hva jeg vet).

Så dette var 'merksnodig', (må man vel si).

Men jeg varsler om at det er tull her, (med skuespillere osv.).

Og hele Norge sitter på r*va og f*tter på.

Hvordan i h*lvete kan nordmenn sitte i snart åtte år, og se på dette?

Det er mer enn 2000 dager, som treige nordmenn har sitti og sett på dette, og ignorert bloggen min.

Deres etterkommere nordmenn, i all fremtid, kommer til å miste æren sin, på grunn av deres 'fislef*tting', siden år 2007.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter