Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 19. mars 2015

Jeg sendte en e-post til Misjonskirken i Larvik

Erik Ribsskog

Prestebarn på 70-tallet

Erik Ribsskog Thu, Mar 19, 2015 at 1:40 PM
To: Ben Solberg
Cc: Pia Ribsskog
Hei,

det blir spennende isåfall, å prøve å finne ut, hva disse tidligere
bekjente het igjen.

Sender også en kopi til min søster Pia.

Så kanskje hun husker det.

Frode Kølner har jeg ikke snakka med på år og dag, for å si det sånn.

Mange takk for svar!

Mvh.

Erik Ribsskog


2015-03-18 13:01 GMT+01:00 Ben Solberg <ben@misjonskirken.net>:
> Hei Erik, jeg har bodd her for kort til å kjenne noe til dette, men jeg skal ta med meg spørsmålet videre og noen vet sikkert noe om dette.
> Mailer tilbake når jeg får greie på noe som kan være interessant.
> Mvh
> Ben Solberg
> 18. mars 2015 kl. 12:42 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:
>
>> Hei,
>>
>> min søster Pia og jeg, vi 'fant' liksom, to prestebarn, (en gutt og en
>> jente), i Larvik sentrum, en gang, på slutten av 70-tallet.
>>
>> (Vi bodde i Jegersborggate, men hadde syklet, over til den andre
>> siden, av Nansetgata, liksom.
>>
>> Noe sånt).
>>
>> De to prestebarna, ble med Frode Kølner, Pia og meg, til en
>> falleferdig bygård, i Rønningen.
>>
>> Og seinere, (etter at jeg flytta til min far, i Svelvik, noe jeg
>> gjorde, høsten 1979), så var jeg en gang, på bursdag, hos han gutten,
>> (var det i Jacobs salonger tro), på begynnelsen av 80-tallet, en gang,
>> må det vel ha vært.
>>
>> Og jeg dro også med Frode Kølner, på den bursdagen, mener jeg å huske.
>>
>> Bare lurte på om disse prestebarna var noe kjent.
>>
>> På forhånd takk for eventuelt svar!
>>
>> Mvh.
>>
>> Erik Ribsskog
>>
>

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter