Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 31. mars 2015

Mer fra Gmail

Erik Ribsskog

Angående norsk statsborger Arve Aasmundseth

Erik Ribsskog Tue, Mar 31, 2015 at 2:19 PM
To: KBH@politi.dk
Cc: emb.copenhagen@mfa.no, post
Hei,

ja, jeg har jo en annen sak, hos dere.

Jeg vet ikke om dere har gjort noe med den.

Det blir litt mye med politiet.

Dette var altså en gammel og våt sportsbag.

Så man skal gå med en gjennomvåt og gammel sportsbag, til politiet?

Jeg anmeldte tyveri av en barbermaskin, på 90-tallet, i Norge.

Og da var det som at jeg ikke ble tatt på alvor, (må jeg si), siden at
politiet visst ikke syntes, at det var verdt å etterforske tyveri av
en barbermaskin, til 400 kroner.

Men en slitt og gjennomvåt sportsbag, den skal man altså levere til politiet?

Så hadde de bare ledd av meg, tror jeg.

Hva om man finner en tomflaske.

Skal den også leveres til politiet?

Jeg har kontaktet vedkommende norske statsborger, på Facebook.

Og jeg tror det må være greit, å kontakte vedkommende direkte også.

I vikingetiden, så hadde man ikke politi.

Så dette blir som noe patronisering, synes jeg.

Finn heller ut hvem som bøller med meg i den forrige sak jeg sendte til dere om.

Det er min henstilling.

Mvh.

Erik Ribsskog


2015-03-31 13:17 GMT+02:00  <KBH@politi.dk>:
> Hej Erik.
>
> Ud fra de oplysninger du angiver, kan vi ikke identificere en sag.
>
> Dog er det således, at ting man finde, skal afleveres til politiet.
>
>
>
> Med venlig hilsen
>
>
> Niels Thaarup Rasmussen
> Vagthavende Supervisor
>
>
>
>
> Servicecenter,
> Politigården,
> 1567 København V
> Tlf.         +45 3314 1448
> E-mail:   kbh-servicecenter@politi.dk
> Web:      www.politi.dk/koebenhavn
>
>
>
>
>
> -----Oprindelig meddelelse-----
> Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
> Sendt: 31. marts 2015 13:11
> Til: emb.copenhagen@mfa.no
> Cc: KBH FP Sikker
> Emne: Angående norsk statsborger Arve Aasmundseth
>
> Hei,
>
> jeg fant sportsbag-en, til denne nordmannen, i København sentrum, på søndag.
>
> (Mens jeg leita etter tomflasker.
>
> Siden at min søster og Nav er litt treige, med å sende penger).
>
> Jeg har sendt til fyren, på Facebook.
>
> Men han har ikke svart.
>
> Så jeg lurte på om dette kunne være noen som er savnet, eller noe lignende?
>
> Tenkte det var best å sende ihvertfall, (siden at det kan ha skjedd denne personen noe, i Danmark, tenker jeg, siden at han ikke svarer, på Facebook, etter at jeg har funnet bag-en hans, (de få tingene hans lå strødd rundt bagen, som var gjennomvåt, av regn, og sikkert hadde ligget på fortauet, siden dagen før, eller noe lignende).
>
> Mvh.
>
> Erik Ribsskog
>
> PS.
>
> Her er Facebook-meldingen, som jeg sendte vedkommende, i går, (men ikke har fått noe svar på):
>
> 'Arve Aasmundseth
>
>     Samtale startet mandag
>     Erik Ribsskog
>     30.03.2015 12:04
>     Erik Ribsskog
>
>     Hei,
>
>     har du mistet bag-en din, i København?
>
>     Fant en blå sportsbag, som var gjennomvåt av regn, i en bakgate, (som het Larslejstrædet, eller noe i den duren), i går, (mens jeg leita, etter tomflasker).
>
>     Det lå også en blå boksershorts, et blått håndkle og en roll-on osv., rundt bag-en.
>
>     Men alt var gjennomvåt av regn.
>
>     Men navnet ditt stod på en oransje treningsdagbok, som lå oppi bag-en.
>
>     Mine slektninger er litt svikefulle, så jeg får ikke låne penger av de til leilighet osv.
>
>     Så jeg tok med meg den bag-en, (og tørka den), må jeg innrømme.
>
>     Og da var den nesten som ny.
>
>     Det eneste andre jeg tok med var en gul treningsdagbod, (som navnet ditt stod på), som sagt.
>
>     Dette var i går formiddag, at jeg fant den bag-en.
>
>     Innholdet i bagen lå strødd rundt bagen, på fortauet, og var gjennomvått, av regn, som sagt.
>
>     Jeg ser du er fra Sande/Drammen, har selv gått på videregående i Sande og Drammen, og er fra Bergeråsen.
>
>     Tenkte jeg skulle si fra, siden at jeg fant bagen din.
>
>     Jeg vet ikke om du er i København enda, og vil ha den, (og treningsdagboken), tilbake.
>
>     Mvh.
>
>     Erik Ribsskog'.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter