Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 12. august 2015

Jeg må klage mer, på Nasjonalbiblioteket. Da jeg var der, første gang, ifjor høst, (like etter at jeg flyttet tilbake, fra England), så prøvde jeg å gå opp en trapp der, men ble stoppet av en (fremmedkulturell) vekter, som ba meg henge fra meg jakka. Vekteren sa ikke, at de hadde garderobeskap der, (noe jeg seinere fant ut), så jeg risikerte jo da, at jakka mi, kunne ha blitt stjålet. Og nå seinere, har jeg funnet ut, at et skilt, som burde ha stått ved den nevnte trappa, (sånn at folk slapp å få kjeft, av vektere), istedet står gjemt bort, (må man vel si), i motsatt ende av inngangspartiet, enn der den nevnte trappa er. Dette kommer i tillegg, til problemene med garderobene, som jeg har nevnt tidligere, på bloggen. Så det er helt kaos, på Nasjonalbiblioteket, vil jeg si. Og ikke nok med det, utgangsdøra, har de nå 'gjort om', fra svingdør, til en slags passasje. Men den passasjen, er så trang, at hvis noen går ut av døra, samtidig mens at du selv går inn, så blir det ikke plass, til å passere hverandre. Så det er jo helt utrolig dumt, hvordan dette biblioteket styres, vil jeg si. Men men. Og andre etasje der, kalles visst, for 'plan 4', (på skiltet). Hva er galt med å kalle en spade for en spade, og kalle andre etasje, for nettopp 'andre etasje'? Hm

IMG_20150812_174833

PS.

Her er mer om dette:

IMG_20150812_174954

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter