Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 28. september 2015

Jeg sendte en e-post til Buskerud fylkeskommune

Erik Ribsskog
VS: Scan-to-Me from 10.64.31.52 2015-09-28 113631
Erik Ribsskog     Mon, Sep 28, 2015 at 7:44 PM
To: postmottak@bfk.no
Hei,

jeg vet ikke hvorfor hu dama deres ikke vil sende dette, til arkivet deres.

Det er snakk om noe dokumentasjon om en utvekslingselev-avtale mellom
Norde Vestfold og Drammen/Buskerud, som jeg mener at nok må ha vært
inter-fylkeskommunal.

Så om dere kunne vært vennlige og prøvd å finne ut mer om dette.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Astrid Michalsen
Date: 2015-09-28 13:34 GMT+02:00
Subject: SV: Scan-to-Me from 10.64.31.52 2015-09-28 113631
To: Erik Ribsskog


Du kan nå dem på tlf. 32808580.

-----Opprinnelig melding-----
Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 28. september 2015 12:29
Til: Astrid Michalsen
Emne: Re: Scan-to-Me from 10.64.31.52 2015-09-28 113631

Hei,

det høres bra ut.

Om du kunne være så vennlig å sendt denne e-posten videre til de på
arkivet da, (siden jeg ikke har noe kontaktinformasjon, for disse).

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg husker at han Ove Reiersrud var fra Drammen.

For jeg var vant med, å være en del i Drammen, siden av min far og
stemor, drev med vannsengbutikk blant annet der, (i Tordenskioldsgate,
på Strømsø).

Og skoleåret 1987/88, så pleide Reiersrud og jeg, ihvertfall et par
ganger, å få sitte på, med ei brunette, i klassen, som jobba på
parfymeri, i Sande, (eller om hu eide dette), etter å ha vært i en
bilulykke, på E18, mellom Sande og Drammen, noen år tidligere.

Så jeg er ganske sikker på det, at han Reiersrud, var fra Drammen.

Her er han på Facebook, (selv om jeg mener, at dette egentlig er noe,
som myndighetene burde ha oversikt over):

https://www.facebook.com/ove.reiersrud


2015-09-28 12:21 GMT+02:00 Astrid Michalsen :
> Vet ikke hvor kjent Ove Reiersrud er, men navnet er ukjent for meg. Det er tross alt noen tusen innbyggere i Drammen by. Det jeg eventuelt kan råde deg til er å ta kontakt med arkiv/dokumentasjonssenteret på Fylkeshuset for å høre om de kan ha noen flere opplysninger.
>
> Mvh
> Astrid
>
> -----Opprinnelig melding-----
> Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
> Sendt: 28. september 2015 12:02
> Til: Astrid Michalsen
> Emne: Re: Scan-to-Me from 10.64.31.52 2015-09-28 113631
>
> Hei,
>
> det høres bra ut!
>
> Men den utvekslingselev-avtalen, må vel ha vært noe, som har blitt bestemt, på fylkeskomunalt nivå, i sin tid?
>
> Jeg husker det, at vi på Sande videregående, hadde en drammenser, ved navn Ove Reiersrud, i klassen, både første og andreåret, vel.
>
> Kanskje dere kan høre med Reiersrud, (som vel er en kjent drammenser, jeg møtte han, en gang, i Drammen sentrum, da han var med sin yngre bror, for å kjøpe sko, skoleåret 1988/89), om han har noe dokumentasjon, om denne utvekslingselev-avtalen.
>
> Mvh.
>
> Erik Ribsskog
>
>
> 2015-09-28 11:49 GMT+02:00 Astrid Michalsen :
>> Hei !
>>
>>
>>
>> Vedlagt oversendes utskrift av karakterprotokoll for 1988/89 fra Gjerde.
>> Ettersendes også pr.post i dag. Dessverre så har vi ikke noe
>> dokumentasjon på utvekslingselev-avtalen du etterlyser. Vi har kun
>> karakterprotokoller fa Gjerde.
>>
>>
>>
>> Med vennlig hilen
>>
>> Astrid Michalsen
>>
>>
>>
>> Fra: Astrid.Michalsen@bfk.no [mailto:Astrid.Michalsen@bfk.no]
>> Sendt: 28. september 2015 11:37
>> Til: Astrid Michalsen
>> Emne: Scan-to-Me from 10.64.31.52 2015-09-28 113631
>>
>>
>>
>>

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter