Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 28. september 2015

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
VS: Kvittering på skjema - Bli medlem
Erik Ribsskog     Mon, Sep 28, 2015 at 12:16 PM
To: servicetorget
Cc: juridisk
Hei,

nei, det er noen som bestiller masse 'dritt', i mitt navn, på nettet.

Så dette er et problem, som har foregått, i mange år.

(Jeg er heller hverken lord eller funksjonshemmet, som det står, på deres skjema).

Så her må dere gjøre alt som står i deres makt, for å finne ut, hvem disse 'djevlene' er, sånn at dette kan stoppes, på en eller annen måte.

Vennligst slutt å send meg 'søppe-epost', om dette.

Erik Ribsskog

PS.

Dere burde også få dere bedre datasystemer, som ikke kan misbrukes, så lett.

Bare et råd.


2015-09-28 11:56 GMT+02:00 servicetorget :

    Hei

    

    Viser til din innmelding i NHF og til retur av medlemsinfo og faktura for medlemskap, mottatt 23.09.15.

    

    Du har skrevet på konvolutten at du ikke har bestilt medlemskap i NHF og returnert til oss.

    

    Viser til denne innmeldingen fra 05.09, - er ikke dette deg?

    

    Vi stopper selvsagt medlemskapet fra dags dato.


    Dette til din info

    

    Mvh

    Ann-Karin

    Servicetorget

    

    Fra: noreply=netpower.no@nhf.no [mailto:noreply=netpower.no@nhf.no] På vegne av noreply@netpower.no
    Sendt: 5. september 2015 01:33
    Til: NHF Firmapost
    Emne: Kvittering på skjema - Bli medlem

    

    Skjemaet er sendt

    ID
       

    467

    Navn
       

    Lord Erik Ribsskog

    Adresse
       

    Drammensveien 507

    Postnummer
       

    1363

    Poststed
       

    HØVIK

    E-post
       

    eribsskog@gmail.com

    Mobil
       

    994 22 856

    Født (dd.mm.åååå)
       

    25.07.1970

    Ønsket lokallag
       

    Ønsket landsforening
       

    Avsender e-post
       

    eribsskog@gmail.com

    Medlemstype
       

    Hovedmedlem kr 300 -

    (Kopi av studentbevis må vedlegges eller sendes inn)
       

    Studentbevis file
       

    Medlem
       

    Navn
       

    Medlemsnummer
       

    Tilleggsmedlemskap
       

    Comment
       

    Kategori:(brukes internt)
       

    Funksjonshemmet

    ReceiveNewsletter
       

    Jeg samtykker i at NHF kan sende meg informasjon på e-post og/eller sms

    Kommentarer

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter