Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 14. oktober 2015

Jeg sendte en e-post til Stena Line

Erik Ribsskog
CR537:RE: Klage bookingnr. 75822959
Erik Ribsskog     Wed, Oct 14, 2015 at 8:09 PM
To: Danmark Claims
Cc: info.no@stenaline.com
Bcc: postmottak@sjofartsdir.no
Hei,

det med de nøgle-kort, vil jeg gerne ha en annen mening om.

Hvorfor skal dette sendes af Danmark, når jeg er fra Norge, og skipet,
(Stena Saga), er med hjemhavn i Stockholm, (mener jeg å ha lest at det
står på dem).

Dette må da være at dere har drukket hånd-bajere og sendt dette til
feil landstykke.

Jeg sendte dette til travel-info Norge/Norway/Norwegen.

Disse pap-nøgle-kort synes å være av en kvalitet, som gjør de best
egnet, til at tørke sig i røven med, eftersom at de har begynt at
dys-funksjonere ved nærmere halftreds prosent av de anledninger, som
jeg har trafikkert, med eres 'Holger Kanskje'.

Så dette vil jeg fortsatt klage på.

Her er det nogle 'ulver i mosen', mistenker jeg.

Erik Ribsskog


2015-10-14 18:49 GMT+02:00 Danmark Claims :
> Hej
>
> På rederiets vegne takker vi for din mail med dine synspunkter, som vil blive evalueret på.
>
> Allerede nu kan vi informere dig om at vi ikke har fået henvendelse fra andre gæster vedr. nøglekort ikke virker - derimod får vi henvendelse som fortæller at vores gæster er meget tilfredse med pap-kortene, som er mere tidssvarende og nemmere at have med rundt, i stedet for en nøgle. Så allerede nu kan vi fortælle dig, at disse kort ikke bliver udskiftet.
>
> Vi takker for din interesse for at gøre Stena Line bedre, uden vores gæsters tilbagemeldinger kan vi ikke blive bedre.
>
>
> Med venlig hilsen
>
> Birthe Simonsen
> Stena Line Scandinavia AB
>
> Rejserådgiver
> Office:     +45 96 200 200
> E-mail:    birthe.simonsen@stenaline.com
> Web:       www.stenaline.dk
>
>
>
>
>
>
> -----Original Message-----
> From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
> Sent: 6. oktober 2015 10:05
> To: Stena Line Travel Info Norway
> Subject: Klage
>
> Hei,
>
> nå har jeg nettopp kommet hjem, fra et av deres 36 timers-cruise.
>
> Det er andre gang nå, at deres papp-nøkkel, ikke har virket, etter at jeg har gått ombord, i båten igjen, i Danmark.
>
> (Første gang var vel tidligere i år).
>
> Denne billetten deres, (som også er boarding-card vel), lurer jeg litt på, for å være ærlig.
>
> En pakistaner i resepsjonen, om bord, (i Fredrikshavn), sa at nøkkelen ikke virket, for den var krøllet, etter å ha ligget, i lommeboken.
>
> Men det er jo en strek-kode, på tuppen, av nøkkelen.
>
> (Og denne strek-koden brukes vel, for å åpne lugaren).
>
> Og tuppen av papir-nøkkelen, var ikke krøllet.
>
> Så dette virker rart, synes jeg.
>
> Det er også en magnetstripe, (virker det som), på deres papir-nøkkel.
>
> Her kan man mistenke at det kræsjer med personvernet.
>
> Hva er galt med gammeldagse nøkler, eller i det minste et i hardplast, i kreditt-kort-størrelse, for eksempel.
>
> Dessuten, da jeg gikk av ferja, så var tunnellen stengt.
>
> Så jeg måtte prate med ei dansk Stena Line-dame, for å gå i land, virka det som.
>
> Sånn har det ikke vært tidligere.
>
> Hun dama deres, sa at de stengte etter renovasjon.
>
> Men det hørtes som om hu muligens bare sa noe, synes jeg.
>
> Dessuten, så lukta det kloakk, fra noen av nabo-rommene, (som man måtte gå forbi), jeg hadde lugar 6524.
>
> Jeg vet at jeg fikk et tilbud om gratis cruise denne måneden, men likevel.
>
> Jeg har vært mange titalls ganger, med danskebåten, opp gjennom årene, (kanskje mest med Petter Wessel, fra Larvik, på 70/80-tallet, jeg vokste opp i Larvik, hos min mor, og vi kunne se lysene, på Petter Wessel, fra et vindu, i andre etasje, der vi bodde, når den lå til kais. Og jeg har også reist en del, med Stena Line), men jeg kan ikke huske det, at det har luktet kloakk, i gangene, (på danskebåten), før.
>
> Så dette måtte jeg nesten sende en klage om, syntes jeg.
>
> Det var også sånn, at underholdningen, (danseband), var litt kjedelig, syntes jeg.
>
> Så jeg spilte litt i spillehallen deres, på dekk 4.
>
> Og så vant jeg hundre kroner, i ti-ere.
>
> Og da gikk jeg opp til show-salen, (C-view).
>
> Og så spurte jeg coupieren deres, (ei ung svenks dame), hvor mye black jack-sjetongene kostet.
>
> Og de kostet 50 kroner, sa hu.
>
> Og da tenkte jeg det, at jeg kunne jo prøve et spill, (selv om jeg trodde at prisene var kanskje 10 kroner, for de sjetongene, for det var det vel, at det kosta, å spille roulette, på Petter Wessel, på slutten av 80-tallet, såvidt jeg husker).
>
> Men da nekta hu svenska, å ta imot mynter, (altså fem ti-kroner), husker jeg.
>
> Men det er vel gangbar mynt det?
>
> Jeg må si at det var noe trakassering.
>
> Hva med å sette opp et skilt med disse prisene.
>
> Nei, dette var dårlig.
>
> Jeg ble i dårlig humør, både når jeg skulle gå av båten, i Danmark og i Norge, på grunn av kloakk-lukta deres.
>
> Da jeg skulle gå på båten, i Fredrikshavn, så virka ikke boarding-cardet/nøkkelen, og ei dansk Stena Line-dame, (som stod ved siden av en mann), sa, (cirka samtidig med at jeg scannet nøkkelen), at hu skulle hjelpe meg, og så scanna hu nøkkelen/boarding card-et, på en PC.
>
> Dette var også litt rart, syntes jeg, at jeg ikke skulle scanne boarding cardet, på en sånn port, som i Oslo.
>
> Var dette noe slags Haloween-cruise, med innbakt 'skrømt', hadde jeg nær sagt.
>
> Dette tullet dro ned mye, når det gjaldt totalinntrykket, når det gjaldt denne ferjeturen, synes jeg.
>
> Så dette ville jeg klage på.
>
> Erik Ribsskog

Bloggarkiv