Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 28. oktober 2015

Jeg sendte en e-post til Østlands-Posten

Erik Ribsskog
Fem på gaten på 70-tallet
Erik Ribsskog     Wed, Oct 28, 2015 at 8:49 PM
To: redaksjonen@op.no
Hei,

var det dere som hadde fem på gaten, på midten av 70-tallet?

Dere intervjuet min mor, (Karen Ribsskog), på Larvik torg, i 1974 eller 1975.

Dere spurte om hva vi hadde gjort, på st. hansaften, tror jeg, at det var.

Lillesøstera mi Pia og jeg, var også med på bildet, (hvis jeg husker
det riktig).

Jeg var 4-5 år gammel, på den tida, og søstera mi er halvannet år yngre.

Lurte på om dere kunne være snille og sende dette.

(Jeg mener å huske, at min mormor Ingeborg, i Nevlunghavn, hadde dette
avis-utklippet, på et bord, på hennes soverom).

Vi bodde vel i Brunlanes, på den tida, (eller om dette var etter at vi
flytta, til Østre Halsen og Mellomhagen), forresten.

På forhånd takk for eventuell hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter