Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 14. november 2015

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Thanks for signing up for Penguin Newsletters
Erik Ribsskog     Sat, Nov 14, 2015 at 6:50 AM
To: juridisk
Hei,

dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).
    
(Jeg har ikke kontaktet disse).
    
Vennligst rydd opp!
    
Med hilsen
    
Erik Ribsskog
    
PS.
    
Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Penguin Group
Date: Fri, Nov 6, 2015 at 4:10 PM
Subject: Thanks for signing up for Penguin Newsletters
To: eribsskog@gmail.com



WELCOME TO THE COLONY!
View in browser

Logo



BECAUSE WHAT YOU READ MATTERS.
WELCOME
Coming Soon | New Releases | Authors



Thanks for signing up!
Every month, be on the look-out for newsletters full of not-to-miss Penguin titles, excerpts, special promotions, and subscriber exclusives.

Now that you're part of the flock, we'd love to get to know you. Tell us what you like to read so we can send you news about your favorite books and authors.

Update Your Preferences

Can't wait to start reading?
Dive right into penguin.com to get started, and then make your way to the Penguin Blog to see what our book-loving employees are up to:

Staff Picks

Beaks and Geeks


Did you know that Penguins are extremely social animals?

                    Social_Instagram

One last thing...
We'd hate for you to miss out on your next great read, so don't forget to add Penguin Group (penguin@e.penguinrandomhouse.com) to your contact list!



Penguin_Footer


Unsubscribe  |  Terms of Use  |  Privacy Policy
Penguin Random House LLC
375 Hudson Street, New York, NY 10014
© 2015 Penguin Random House LLC. All rights reserved.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter