Klage/Fwd: Kvittering skadeskjema
Erik Ribsskog
To: juridisk
Cc: tryg@tryg.dk
Hei,
dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ----------
From: noreply
Date: 2015-11-06 1:50 GMT+01:00
Subject: Kvittering skadeskjema
To: eribsskog@gmail.com
Hei
Dette er et automatisk svar på at vi har mottatt din henvendelse.
Vi takker for at du benytter våre elektroniske tjenester og forventer å starte
behandling innen 24 timer (i vanlige ukedager). Etter helg/høytider og i
perioder med stor pågang kan det gå noe lenger tid.
Når saken er påbegynt, kan du også følge saksgangen på Min side
(https://minside.tryg.no). Har du forsikring via bedrift, fagforening eller
kredittkort vil saken ikke være synlig på Min side. Når det gjelder bilskade vil
du heller ikke kunne lese dialogen som skjer mellom forsikringsselskapene for å
avklare skyldspørsmålet på Min Side.
Dersom du har behov for umiddelbar hjelp, ta kontakt med oss på TLF 04040.
Er du i utlandet og trenger umiddelbar hjelp?
Reiseskade: ta direkte kontakt med vår alarmsentral, Tryg Alarm, hvor det er
åpent hele døgnet.
Telefon: 0045 70 26 20 07 / Epost: alarm@tryg.dk
Bilskade: Ring vår samarbeidspartner Viking på telefon +4780030037 som hjelper
Tryg kunder i utlandet.
Vennlig hilsen
Tryg Forsikring