Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 29. november 2015

Jeg sendte en e-post til Egmont

Erik Ribsskog

Klage på Doktor Online/Fwd: Oppdatering/Fwd: Det er noen som tuller

Erik Ribsskog Sun, Nov 29, 2015 at 10:02 AM

To: reception.egmontpublishing@egmont.com
Cc: Postmottak HTIL , Ombudsmannen for Forsvaret , "post@sivilombudsmannen.no" , PFU Pressens faglige utvalg , Vernepliktsverkets kontaktsenter ved Wenche Molstad , Helse- og omsorgsdepartementet
Hei,

jeg fant ikke noen e-post-adresse, (for generelle henvendelser), på
deres norske nettsted.

Men fant denne e-post-adressen, (som jeg sender til), på deres danske
nettsted, (siden at Egmont er et dansk firma egentlig, som det står
her: https://no.wikipedia.org/wiki/Egmont).

Deres norsk avdeling, eier visst Klikk.no, (ettersom jeg har forstått).

Og Klikk.no har et debattforum, (kalt doktor online), hvor de er
nedlatende mot meg, og æreskrenker meg, (se de videresendte
e-postene).

Det har også vært skrevet mye nettmobbing mot meg, på deres forum, som
heter Kvinneguiden, (men dette har mye tatt slutt, da dere fikk ny
redaktør, for et eller to år siden, vil jeg si).

Jeg synes også, at dere burde hatt en 'Om', om doktor online-forumet.

Sånn at folk som ble trakassert der, kan forstå, hva dette forumet er
om og hvem det er for.

(Det er greit å vite, vil jeg si.

Er det for at leger skal ha et sted og skrive, liksom.

Eller er det for pasienter).

Og dere kunne også hatt, en e-post-adresse, for generelle
henvendelser, på deres norske nettsted, vil jeg si.

(For sånne kontakt-skjema, er en uting, mener jeg.

For da får man ikke en kopi, av e-posten, i sitt e-post-program, osv.).

Så ble visst tre klager, på en gang.

Håper dette er i orden!

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2015-11-29 9:21 GMT+01:00
Subject: Oppdatering/Fwd: Det er noen som tuller
To: Postmottak HTIL <postmottak@helsetilsynet.no>
Cc: Ombudsmannen for Forsvaret <off@off.mil.no>,
"post@sivilombudsmannen.no" <arkiv@sivilombudsmannen.no>, PFU Pressens
faglige utvalg <pfu@presse.no>, Vernepliktsverkets kontaktsenter ved
Wenche Molstad <vpv.kontakt@mil.no>, Helse- og omsorgsdepartementet
<postmottak@hod.dep.no>


Hei,

jeg har nå tatt noen skjermbilde-kopier, fra dette forumet.

Denne 'forum-tråd', er kalt noe, med 'trolling'.

Så de vil ha det til, at jeg troll-er.

Og det er en skandale, og en æreskrenkelse, mener jeg.

Dette er noen forvirrede individer, må jeg si.

Og de er nedlatende, mot meg, når de skriver om min blogg, i en
forum-tråd, om trolling, må jeg si.

Det ene skjermbildet, er fra en e-post, (som jeg har postet, på min
blogg: http://johncons-mirror.blogspot.no/2015/11/jeg-sendte-en-e-post-til_27.html),
hvor jeg klager, på at Kokkvold, har tulla med meg, først i PFU og nå
i Kringkastingsrådet.

Jeg er klar over, at det ikke er politisk korrekt, å klage, på Kokkvold.

For da blir man vel satt i bås, med de islamistene, som gikk i
protest-tog, mot Kokkvold, på samme tid, som ambassade-angrepene og
Muhammed-tegningene, var i nyhetene.

Men jeg må nesten prøve, å heve meg over, denne form for
'degenerering', og stå opp, for mine rettigheter.

Det andre skjermbildet, er i forbindelse med det som
Kringkastingsrådet skrev, om at det burde være med høyre-satrie, i
media.

Jeg har vært i Unge Høyre, og prøvde å teste det, å bruke satire,
(inspirert av Dagbladet-artikkelen).

Og da blir jeg med en gang angrepet, (av de anonyme og nedlatende
legene), fordi det da ikke blir seende politisk korrekt ut, virker det
som.

Så dette lukter sammensvergelse, må jeg si.

At legene driver med sammensvergelse, kan man jo se, på det forumet.

Men NRK har ignorert min nødblogg, og tullet med meg, i TV-programmet
Tweet 4 Tweet.

Så det er mulig at Kringkastingsrådet, har prøvd å lure meg, til å
skrive noe upolitisk korrekt, på bloggen min, for å få venstre-sida,
til å liksom 'ta' meg.

Hva vet jeg.

Her er link til den blogg-posten:

http://johncons-mirror.blogspot.no/2015/11/dagbladetno-skriver-om-satire.html

Jeg har aldri skrevet, på det lege-forumet, (selv om jeg var
geværlagets sanitetsmann, en kort stund, under førstegangstjenesten,
uten å ha søkt, på den stillingen), og jeg vet ærligt talt ikke,
hvilken organisasjon, som driver det.

Dette blir som Spillegal-forumet, som er en gruppe nerder, som skriver
hundrevis av forum-poster om meg, (for meg).

Så det er mye rart.

Så dette må jeg nesten klage på, synes jeg.

Med hilsen

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2015-11-29 8:30 GMT+01:00
Subject: Fwd: Det er noen som tuller
To: Postmottak HTIL <postmottak@helsetilsynet.no>
Cc: Ombudsmannen for Forsvaret <off@off.mil.no>,
"post@sivilombudsmannen.no" <arkiv@sivilombudsmannen.no>, PFU Pressens
faglige utvalg <pfu@presse.no>, Vernepliktsverkets kontaktsenter ved
Wenche Molstad <vpv.kontakt@mil.no>, Helse- og omsorgsdepartementet
<postmottak@hod.dep.no>


Hei,

jeg har fått et anonymt, (må man vel kalle det), tips.

Om at det sitter noen, (antagelig noen leger, siden at dette er et
lege-forum), på lyssky-vis, (må man vel kalle det), og diskuterer
ting, fra min nød-blogg.

Det blir som at de pirker, på de som roper ulv, mener jeg.

Dette er vage greier, og de gjør narr, av meg.

Og det er intern tone her, (vil jeg si).

Kanskje de burde stenge forumet sitt, for offentligheten, for dette er
en sub-kultur, synes jeg at det virker som.

Og dette gjør de på 'lurifaks-vis', (vil jeg si), for de linker ikke,
til min blogg, de bare tar bruddstykker fra den, som de diskuterer.

Og jeg har blitt tvangsinnlangt tidligere i år, (muligens av disse
anonyme legene).

(Noe jeg har søkt erstatning for.

Og den erstatningen, har jeg ventet på, i lang tid nå, vil jeg si).

Og jeg har nettopp kommet på, at han legen, som tulla med meg, under
førstegangstjenesten, het Dr. Sigbjørn 'Mengele' 'Elle-Melle' Elle.

Kanskje det er han, som tuller enda, lurer jeg.

Han hadde visst også vært tiltalt for svindel, ifølge VG, på 90-tallet:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/legene-nekter-for-millionbedrageri/a/9247831/

Ingen røyk uten ild, er det vel noe som heter.

Erik Ribsskog




---------- Forwarded message ----------
From: Rollo Tomasso <wiggum10@hotmail.com>
Date: Sat, Nov 28, 2015 at 9:02 PM
Subject: Det er noen som tuller
To: "eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com>


Det er noen som tuller her:
http://forum.doktoronline.no/topic/402590-troll-troll-trollings-trolletr%C3%A5d/?page=38

2 attachments

en klage på kringkastingsrådet.jpg
125K

tatt ut av sammenheng.jpg
99K

PS.

Her er vedleggene:

en klage på kringkastingsrådet

tatt ut av sammenheng

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter