Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 29. november 2015

Jeg sendte en e-post til Spesialenheten

Erik Ribsskog

Klage på lensmann-slekt/Fwd: Web-butikk

Erik Ribsskog Sun, Nov 29, 2015 at 12:33 PM

To: post
Cc: Postmottak Sivilombudsmannen
Hei,

min mormor Ingeborg Ribsskog, hadde storlensmann Odd Killi, som vitne,
på sitt testamente, (se vedlegg).

Og jeg leste nylig gjennom noen gamle utgaver av Larviks-aviser, på
Nasjonalbiblioteket.

Og så der en artikkel, om denne lensmannen.

Og jeg kom også nå på, at noen Killi-folk, har tulla med meg, på
nettet, (må jeg si), for noen år tilbake.

Kan dette være noe politi-terror, siden at dette er en politi-slekt, lurer jeg.

(Sender med et eksempel på dette, i den videresendte e-posten.

Men det har også vært mye mer, som at disse Killi-folka, (som jeg
først leste om, i min mormors testamente), har meldt seg på en
Bergeråsen-gruppe, på Facebook, som jeg har hatt, blant annet).

Så dette må jeg klage på, synes jeg.

Selv om Spesialenheten, er 'giddalause', (som vi sa, i gamle dager),
og ikke gidder, å gjøre noe, med mine klager generelt, virker det som.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: kjartan killi <kjartan.killi@gmail.com>
Date: 2010-11-08 17:25 GMT+01:00
Subject: Re: Web-butikk
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Det beste hadde nok vært å hatt en side uten sikkerhetshull siden det
kommer til å være snakk om store transaksjoner som kommer til å gå
gjennom betalingssystemet.

Jeg kunne tenkt meg noe i nærheten av dette: http://www.nettflis.no/

Hva er osCommerce?

Mvh.
Kjartan


Den 8. november 2010 17:19 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> følgende:
>
> Hei,
>
> takk for samtale nettopp, hvor jeg skulle sende eksempler på webbutikk.
>
> Du sa du hadde lest om meg på Mittoppdrag.no, men jeg regner med at det må være på johncons-blogg, eller noe, siden jeg ikke hadde lært å lage web-butikker, da jeg startet den Mittoppdrag-siden.
>
> Så der nevner jeg ikke web-butikk.
>
> Men men.
>
> Hvis du vil se eksempel på den typen webbutikk jeg forreksempel kan lage, så er dette den siste nettbutikken jeg har laget:
>
> http://johncons-kiosken.net/
>
> Jeg har også tidligere satt opp webbutikker, med osCommerce, men da var det så mye problem med hacking, så jeg vil nesten anbefale den typen webbutikk, som jeg linker til.
>
> Selv om den er litt mer kronglete å oppdatere, det må jeg innrømme, der er osCommerce bedre, men den har noen sikkerhetshull, sånn som jeg har funnet ut, som er enkle å hacke.
>
> Og så langt inn i osCommerce-verdenen, som å klare å lage de butikkene hacker-frie, det klarer jeg ikke, dessverre.
>
> Men men.
>
> Du/dere får se det an.
>
> Takk for samtalen!
>
> Mvh.
>
> Erik Ribsskog


testament ingeborg lensmann killi.jpg
92K

PS.

Her er vedlegget:

testament ingeborg lensmann killi

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter