Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 2. november 2015

Jeg sendte enda en e-post til Avida Finans AB NUF

Erik Ribsskog
Deres brev fra 27/10
Erik Ribsskog     Mon, Nov 2, 2015 at 2:05 PM
To: Avida Info NO
Cc: juridisk , post@finkn.no, post , Bjørn Ribsskog , Faktura RB
Hei,

ok, vi får håpe at de finner ut navnet, på synderne, da.

Så kanskje det er mulig å stoppe de, fra å utføre mer tull, i framtida.

Jeg sender kopi, til blant annet Finansklagenemda og Datatilsynet.

Så kan kanskje de se mer på det, med erstatning, (til meg, siden at
jeg her blitt påtvunget en ubetalt ekstrajobb, (må man vel kalle det),
av noen).

Erik Ribsskog


2015-11-02 14:01 GMT+01:00 Avida Info NO :
> Hei
>
> Avida Finans AB Nuf sitter kun med fakturaene på vegne av dette selskapet og har således ingenting med abonnement, leveranser og liknende å gjøre. Dette er derfor noe leverandør, Staminex AS må sjekke opp i. Når vi får tilbakemelding fra Staminex AS vil dette bli videresendt til deg. Eventuelt kan du kontakte leverandør direkte på tlf 815 56 898 eller mail support@staminex.no
>
> Mvh
>
>
>
> Tlf; 23 33 50 00
>
> Postadresse: Avida Finans AB NUF, Postboks 6134 Etterstad, 0602 Oslo
> Besøkadresse: Grenseveien 92, Oslo
>
> www.avidafinans.no
>
> The information contained in this message may be CONFIDENTIAL and is
> intended for the addressee only. Any unauthorised use, dissemination of the
> information or copying of this message is prohibited. If you are not the
> addressee, please notify the sender immediately by return e-mail and delete
> this message.
> Thank you.
>
>
>
>
> -----Original Message-----
> From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
> Sent: 2. november 2015 13:54
> To: Avida Info NO
> Cc: juridisk ; post@finkn.no; post ; Bjørn Ribsskog ; Faktura RB
> Subject: Re: Deres brev fra 27/10
>
> Hei,
>
> jeg vet ikke hva dere venter på, fra firmaet.
>
> Men jeg sendte ihvertfall denne pakken tilbake, for andre gang, på fredag kveld, (var det vel).
>
> Men jeg vet ikke hvor lang tid, som posten bruker, på å sende dette.
>
> Men det ihvertfall sånn, at jeg nesten daglig, får postkassa full, av 'dritt', som noen bestiller, i mitt navn.
>
> Så om dere kan be dette firmaet, om å finne ut, hvem det er, som tulle-bestiller, i mitt navn.
>
> For dette tar mye tid for meg, å behandle, denne posten.
>
> Det blir som en ekstrajobb, for meg, og den får jeg ikke noe lønn for, (for å si det sånn).
>
> Så jeg burde egentlig hatt erstatning her, mener jeg.
>
> Erik Ribsskog
>
>
> 2015-11-02 8:43 GMT+01:00 Avida Info NO :
>> Hei
>>
>> Vi har satt faktura på hold hos oss og videresendt henvendelsen til leverandør, Staminex AS.
>>
>> Mvh
>>
>>
>>
>> Tlf; 23 33 50 00
>>
>> Postadresse: Avida Finans AB NUF, Postboks 6134 Etterstad, 0602 Oslo
>> Besøkadresse: Grenseveien 92, Oslo
>>
>> www.avidafinans.no
>>
>> The information contained in this message may be CONFIDENTIAL and is
>> intended for the addressee only. Any unauthorised use, dissemination
>> of the information or copying of this message is prohibited. If you
>> are not the addressee, please notify the sender immediately by return
>> e-mail and delete this message.
>> Thank you.
>>
>>
>>
>>
>> -----Original Message-----
>> From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
>> Sent: 31. oktober 2015 22:50
>> To: Avida Info NO
>> Cc: juridisk ; post@finkn.no; post
>> ; Bjørn Ribsskog ;
>> Faktura RB
>> Subject: Deres brev fra 27/10
>>
>> Hei,
>>
>> jeg viser til Deres brev fra 27. oktober, som jeg vedlegger en skannet kopi av.
>>
>> For det første, så heter jeg ikke Erika Ribsskog, jeg heter Erik Ribsskog.
>>
>> Jeg har drevet en del med slektsforskning, (noe også min slektning Bjørn Ribsskog har gjort), og såvidt jeg vet, så finnes det ingen Erika Ribsskog.
>>
>> Så dette, (at dere demaskulerer meg sånn, det ser jeg på, som kriminell trakassering, vil jeg si).
>>
>> Jeg har også oppdatert Datatilsynet om, at noen bestiller masse 'dritt', i mitt navn, på nettet.
>>
>> Og det er nok det som har skjedd her og.
>>
>> Jeg sender bare all dritten tilbake, i retur, til 'dritt-firmaene'.
>>
>> Den fra Staminex, kom tilbake igjen.
>>
>> (Postmannen har vel surra).
>>
>> Så den sendte jeg tilbake, for andre gang, i går.
>>
>> Så jeg ber om at dere vennligst slutter å trakassere meg, og sende meg krav, som bare er tull, for dette er ikke noe jeg har bestilt, (for å si det sånn).
>>
>> (Jeg vet ikke engang hva dette Staminex er, og ikke er jeg interessert i det heller).
>>
>> Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter