Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 2. november 2015

Mer fra Norge

Nå har jeg ikke fått penger, fra Nav, i dag heller, (virker det som).

Enda det er den andre november, i dag.

Så nå må jeg gå til Nav, (i Sandvika), i morgen.

For å høre, hva de driver med.

(Og det er ikke første gangen.

Det var sånn, for to måneder siden og, husker jeg).

Så man kan lure på, om det er noen 'kommunister' der, som tuller med meg, eller noe sånt.

Hvem vet.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Erik Ribsskog

PS.

Nav kommer sikkert til å si, noe sånt, som at: 'Kjøringa går på trylte-da'n etter Mikkelsmess'.

(Kjenner jeg hu Anita der rett).

Noe sånt.

Men jeg har nå blitt 45 år gammel.

Og jeg veier over hundre kilo vel, (etter å ha trent i mange år, og jobbet hardt, i mange år, i Rimi).

Så jeg merker noen ganger, at jeg ikke er en tenåring lenger, (for å si det sånn).

(Kropper min, trenger en del mat, for å fungere, da).

Så det er som, at Nav prøver å drepe meg, (eller noe sånt), må jeg nesten si.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Her er mer om dette:

mer om mikkelsmess

https://no.wikipedia.org/wiki/Mikkelsmess

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter