Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 3. november 2015

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Deres brev fra 27/10
Erik Ribsskog     Tue, Nov 3, 2015 at 6:25 PM
To: Avida Info NO
Cc: post@forbrukerradet.no, post@finkn.no, juridisk , "HRET (postmottak)" , Postmottak Sivilombudsmannen , Faktura RB , post , Akademikerforbundet
Hei,

som jeg tidligere vel har skrevet til dere, så kjenner Datatilsynet til 'ståa'.

Så at dere, er for fine, til å kontakte dem, for å få bekreftet, at det er slik jeg sier.

(Når dere ikke vil høre på meg).

At jeg skal kalle meg selv Erika, (som følge av skrivefeil liksom), det blir som en æreskrenkelse, mener jeg.

En kriminell æreskrenkelse.

Så den får firmaet deres og dere, dra lenger ut på landet med.

Dette er også noe som jeg har returnert, til dette firmaet, og som de skal få i posten, (avhengig av hvor lang tid Posten Norge bruker).

Så dere prøver å trette meg ut, med deres kveme-eposter, virker det som.

Denne trakasseringen vil jeg ikke ha mer av.

Vennligst slutt med denne motbydelige mobbingen deres, må jeg si.

Erik Ribsskog


2015-11-03 15:05 GMT+01:00 Avida Info NO :

    Hei

    

    Se tilbakemelding fra leverandør, Staminex AS, i mail under.

    

    Mvh

    

    Beskrivelse: Beskrivelse: Beskrivning: Beskrivning: Avida_finans_mail

    

    Tlf; 23 33 50 00

    

    Postadresse: Avida Finans AB NUF, Postboks 6134 Etterstad, 0602 Oslo

    Besøkadresse: Grenseveien 92, Oslo

    

    www.avidafinans.no

    

    The information contained in this message may be CONFIDENTIAL and is
    intended for the addressee only. Any unauthorised use, dissemination of the
    information or copying of this message is prohibited. If you are not the
    addressee, please notify the sender immediately by return e-mail and delete
    this message.
    Thank you.

    

    

    

    

    From: Victor Sebastian Holst [mailto:vsh@enco.no]
    Sent: 3. november 2015 09:59
    To: Avida Info NO ; bestridelse@staminex.no
    Subject: SV: Deres brev fra 27/10

    

    Hei,

    

    Dette kan mer tyde på en skrivefeil, veldig rart om personen bestiller i hans sitt navn faktisk vet alt av informasjonen hans, både bursdag og telefonnummer, hvor han bor osv.

    

    Hvis kunden mener at noen har bestilt dette i han sitt navn må han politi anmelde saken og deretter refundere kravet fra gjerningsmannen.

    

    

    

    -----Opprinnelig melding-----
    Fra: Avida Info NO [mailto:info@avidafinans.no]
    Sendt: 2. november 2015 08:42
    Til: bestridelse@staminex.no
    Emne: FW: Deres brev fra 27/10

    

    Hei

    

    Se mail fra deres kundenr 117851

    

    Mvh

    

    

    

    Tlf; 23 33 50 00

    

    Postadresse: Avida Finans AB NUF, Postboks 6134 Etterstad, 0602 Oslo

    Besøkadresse: Grenseveien 92, Oslo

    

    www.avidafinans.no

    

    The information contained in this message may be CONFIDENTIAL and is intended for the addressee only. Any unauthorised use, dissemination of the information or copying of this message is prohibited. If you are not the addressee, please notify the sender immediately by return e-mail and delete this message.

    Thank you.

    

    

    

    -----Original Message-----

    From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Sent: 31. oktober 2015 22:50

    To: Avida Info NO

    Cc: juridisk ; post@finkn.no; post ; Bjørn Ribsskog ; Faktura RB

    Subject: Deres brev fra 27/10

    

    Hei,

    

    jeg viser til Deres brev fra 27. oktober, som jeg vedlegger en skannet kopi av.

    

    For det første, så heter jeg ikke Erika Ribsskog, jeg heter Erik Ribsskog.

    

    Jeg har drevet en del med slektsforskning, (noe også min slektning Bjørn Ribsskog har gjort), og såvidt jeg vet, så finnes det ingen Erika Ribsskog.

    

    Så dette, (at dere demaskulerer meg sånn, det ser jeg på, som kriminell trakassering, vil jeg si).

    

    Jeg har også oppdatert Datatilsynet om, at noen bestiller masse 'dritt', i mitt navn, på nettet.

    

    Og det er nok det som har skjedd her og.

    

    Jeg sender bare all dritten tilbake, i retur, til 'dritt-firmaene'.

    

    Den fra Staminex, kom tilbake igjen.

    

    (Postmannen har vel surra).

    

    Så den sendte jeg tilbake, for andre gang, i går.

    

    Så jeg ber om at dere vennligst slutter å trakassere meg, og sende meg krav, som bare er tull, for dette er ikke noe jeg har bestilt, (for å si det sånn).

    

    (Jeg vet ikke engang hva dette Staminex er, og ikke er jeg interessert i det heller).

    

    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter