Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 25. desember 2015

Jeg sendte en e-post til Sivilombudsmannen

Erik Ribsskog

Klage/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage på psykiatrien i Vestfold

Erik Ribsskog Fri, Dec 25, 2015 at 8:30 AM

To: Postmottak Sivilombudsmannen
Cc: postmottak@helsedir.no, post , "emb.london" , emb.copenhagen@mfa.no, "hv-02.kontakt" , Phso Enquiries , kbh-ledelsessekretar@politi.dk, Postmottak HTIL , Akademikerforbundet , Politikk Høyre , "sande.vgs"
Hei,

dette er kanskje noe for dere hos Sivilombudsmannen, tenkte jeg.

Jeg glemte å sende til kopi dere, (men jeg sendte til mange andre).

Dere er ikke så flinke, til å behandle klagene mine, må jeg si.

Jeg sender likevel da, (i tilfelle dere har tenkt til å forbedre dere).

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2015-12-25 8:17 GMT+01:00
Subject: Oppdatering/Fwd: Klage på psykiatrien i Vestfold
To: postmottak@helsedir.no
Cc: post <post@spesialenheten.no>, "emb.london" <emb.london@mfa.no>,
emb.copenhagen@mfa.no, "hv-02.kontakt" <hv-02.kontakt@mil.no>, Phso
Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>,
kbh-ledelsessekretar@politi.dk, Postmottak HTIL
<postmottak@helsetilsynet.no>, Akademikerforbundet
<post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>,
"sande.vgs" <sande.vgs@vfk.no>


Hei,

jeg må også klage, på noe som hendte, etter at jeg flytta tilbake, til
Norge, ifjor høst.

I februar, så ble jeg bortført, fra min bolig, i Slependveien, av
politietet som brøyt seg inn i leligheten min, (må jeg si), og tvang
meg med en sykebil.

Dette var bevepnet politi, så det ville være farlig, å gjøre motstand,
vurderte jeg.

Jeg ble så tatt med til Blakstad sinnsykehus.

(Det var visst en pakistansk sikkerhetsansvarlig, ved UIO, som hadde
overtalt norske myndigheter, til å tvangsinnlegge meg).

Jeg er i HV, så jeg trodde at jeg kom til å få gå, med en gang dette
ble forstått.

(For legen som var på Slependen sammen med politiet, var en tysker.

Så han forstod kanskje ikke dette med Heimevernet, (ettersom at de
kanskje ikke har noe sånt, i Tyskland), tenkte jeg).

Men jeg ble holdt der, i ukesvis, og de truet med å sende meg, til
forskjellige 'hjerne-røntgen-greier', ved flere forskjellige sykehus,
(blant annet Drammens sykehus, hvor min 'åndsvake' stesøster Christell
Humblen jobber).

Så jeg syntes det virka, som at de ville lobotomere meg, (på
underfundig vis), og rømte, i retning av slektniger i Danmark, (siden
jeg er kvart dansk).

Og jeg ble etter tre måneder i København, arrestert og tvangsinnlagt,
(etter å først ha blitt arrestert en gang, på langfredag, og blitt
forespeilet erstatning).

Og så transportert til Norge og Blakstad, av politiet, etter en uke
eller to, på Bispebjerg sinnsykehus, i Danmark.

Jeg ble så holdt der, i et par uker, før jeg ble utskrevet.

Jeg sendte da en klage, og jeg har ikke fått noe erstatning.

Tidligere denne måneden, så fikk jeg et brev, (som jeg klager på nå,
og vedlegger).

Dette brever er fra april, men konvolutten var poststemplet, i desember.

Så dette er fæl trenering, vil jeg si, (som er uverdig, i land som
Norge, vil jeg si).

Så dette må jeg klage på.

Jeg har aldri vært gal, dette er bare noe kommunist-greier, fra noen
som vil ødelegge livet mitt, virker det som.

Så dette må jeg få høy økonomisk erstatning for.

Hva har dere gjort, med de forrige klagene, lurer jeg.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2011-05-19 13:33 GMT+02:00
Subject: Re: Klage på psykiatrien i Vestfold
To: Anne-Grete Kvanvig <Anne-Grete.Kvanvig@helsedir.no>


Hei,

nei, jeg har også klaget på han fastlegen, for det var han som sendte
meg til Psykiatrien i Vestfold.

Men jeg bor i England, så jeg har et helsesenter her jeg kan gå til,
hvis det er noe.

Fastlegeordningen er jo ikke akkurat ny lenger, så dere trenger ikke å
ta den barnehagetonen ovenfor meg.

Men ellers takk for svar.

Med hilsen.

Erik Ribsskog


2011/5/19 Anne-Grete Kvanvig <Anne-Grete.Kvanvig@helsedir.no>
>
> Kjære Erik Ribsskog
>
>
>
> Vi så på ditt brev og fant ut at det også var sendt til Helsetilsynet i Vestfold. Det er nemlig Helsetilsynet som svarer på slike klager og ikke Helsedirektoratet. For å være sikker på at du har rett adresse: Fylkesmannen i Vestfold, Helseavdelingen, Postboks 2076 Postterminalen, 3103 Tønsberg. Vi håper du får svar fra dem. Vi håper du har en fastlege som kan bistå deg hvis du har behov for det. Det kan ofte være fornuftig å snakke med fastlegen også.
>
>
>
>
>
>
>
> Vennlig hilsen
>
> Anne- Grete Kvanvig
> seniorrådgiver
> avdeling psykisk helsevern og rus
> tlf. 810 20 050, dir. 24 16 31 83
>
> Helsedirektoratet
> Pb 7000 St Olavs plass, 0130 Oslo, Universitetsgata 2
> www.helsedirektoratet.no
>
>


img101.jpg
299K

PS.

Her er vedlegget:

img101

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter