Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 21. desember 2015

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Kraftverk: Vervekampanje - vinn Ipad Air 2!
Erik Ribsskog     Mon, Dec 21, 2015 at 8:31 AM
To: SU Hovedkontor
Cc: juridisk
Hei,

den er grei.

Hvis dere finner ut, hvem disse 'røverne' er, som bruker min identitet, osv.

Så kan dere bare sende om det, til Datatilsynet.

For om denne 'berme-personen', (som driver med disse ulumskhetene), heter Bjarte Bjartesen eller Børre Børresen.

Det er et fett, for meg, liksom.

Så bare send om dette, til Datatilsynet, fremover.

For jeg får så mye søppel-eposter, så det har jeg hatt nok av, må jeg si.

Så jeg ønsker ikke mer, av noe sånn dritt, (må jeg kalle det), må jeg si.

Erik Ribsskog


2015-11-17 10:21 GMT+01:00 SU Hovedkontor :

    Hei

    Jeg har sendt en påminnelse til de som sender ut nyhetsbrev om at de må bruke oppdaterte medlemslister. Du står ikke i medlemsregisteret vårt nå og skal ikke motta nyhetsbrev framover.



    Vennlig hilsen

    Rine Holmsen
    Kontorsjef
    Sosialistisk Ungdom
    21 93 33 50

    14. november 2015 kl. 09.48 skrev Erik Ribsskog :

        Hei,

        dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).
            
        (Jeg har ikke kontaktet disse).
            
        Vennligst rydd opp!
            
        Med hilsen
            
        Erik Ribsskog
            
        PS.
            
        Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes jeg).


        ---------- Forwarded message ----------
        From: Sosialistisk Ungdom
        Date: 2015-10-23 11:12 GMT+02:00
        Subject: Kraftverk: Vervekampanje - vinn Ipad Air 2!
        To: Erik Ribsskog


        Kraftverk: Nyhetsbrev fra Sosialistisk Ungdom
        View this email in your browser
        Kraftverk
        Nyhetsbrev for Sosialistisk Ungdom

            Vervekampanje - vinn Ipad air 2!
            Velkommen til Klimakonferansen
            Sommerleir
            Landsstyret - ny politikk og nye sentralstyremedlemmer

        Vervekampanje
        Vi vokser så det knaker og nå skal vi bli enda større!

        1. premie: Ipad air 2
        2. premie: Gratis sommerleir
        3-5. premie: Boka 155 grunner til å være feminist

        Hver uke kåres ukens vinner på Facebookgruppa for medlemmer. Verver du flest en uke vinner du SU-bærenett og heder og ære på Facebookguppa.

        Vervekampanjen starter 26. oktober. Bli med og bygg SU enda større!

        Hvordan verver jeg?
        På nett
        På hjemmesidene kan de melde seg inn. I feltet "Vervet av" må den som melder seg inn skrive ditt navn.

        På mobil
        Den som melder seg inn må sende "SUMEDLEM navn, epost, fødselsdato, adresse og ditt navn (du som har vervet dem)" til 2030 (koster 50 kr)
        Sommerleir
        Vi har allerede startet planleggingen av sommerleir. Det blir sol, sommer og sosialisme.

        Hold av datoen allerede i dag!
        Det blir 5 dager mellom 18.-24. juli.
        Bli med på klimakonferansen
        13.-15. november arrangerer vi klimakonferanse i Oslo med SUere fra hele landet. Bli med!

        Meld deg på her.
        Påmeldingsfrist 1. november.
        Facebookarrangement med informasjon her.

        Programmet er nesten klart og vil bli delt på Facebookgruppa snart!

        Det blir eget spor med skolering for nye medlemmer, aktivismespor, politisk spor og ideologisk spor. Det blir FETT!
        Landsstyret
        Landsstyret ble avholdt 9-11. oktober. Landsstyret er SUs øverste organ mellom landsmøtene.

        Ny politikk
        Varme hjerter og kalde hoder (Flyktningekrisen)
        Hva med barna? (Barns rett til å anmelde lovbrudd)
        Landbruk inn i byen
        Solidarisk og miljøvennlig landbruk

        I tillegg har landsstyret vedtatt plan for klimakampanjen.
        (Om du mangler tilgang på internsidene - send epost til post@su.no)

        Nye sentralstyremedlemmer
        Kaja Ljønes Lund er ny generalsekretær.
        Andrea Sjøvoll er ny feministisk leder.
        Charlotte Lysa er ny internasjonal leder.

        Hele sentralstyret, med kontaktinformasjon, finner du her.

        Copyright © 2015 Sosialistisk Ungdom, All rights reserved.
        Alle medlemmer av Sosialistisk Ungdom får nyhetsbrevet vårt Kraftverk. Om du kjenner andre som vil ha nyhetsbrevet kan de sende en epost til post@su.no

        Our mailing address is:
        Sosialistisk Ungdom
        Hagegata 22
        Oslo, Oslo 0653
        Norway

        Add us to your address book


        Want to change how you receive these emails?
        You can update your preferences or unsubscribe from this list

        Email Marketing Powered by MailChimp

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter