Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 10. januar 2016

Her kan man se det, at CC Drammen, (hvor jeg jobbet, på CC Storkjøp, skoleåret 1988/89), var Norges største varehus, i 1970, (det året, som jeg ble født)

norges største varehus

http://johncons-mirror.blogspot.no/2016/01/fler-mobilbilder_9.html

PS.

Dette senteret, var visst også, Norges første kjøpesenter:

første kjøpesenter

http://johncons-mirror.blogspot.no/2010/02/cc-i-drammen-hvor-jeg-jobbet-pa-cc.html

PS 2.

Men hvordan jeg skal forklare CC Storkjøp.

(Hvor jeg jobbet, cirka tre dager i uka, ved siden av russeåret, på Gjerdes handelsskole).

Nei, si det.

Det var en matforrening, beregnet for forbrukere, (vil jeg si).

Det var ikke sånn, at man måtte ha medlemskort, for å handle der.

(Som man måtte, på Tybring Gjedde, på den samme tida.

Sånn som jeg husker det).

Det var samme eier, som for CC Matsenter, (som var 'hoved-matbutikken', i dette store senteret).

(Og vi spiste lunsjen vår, i spiserommet, til CC Matsenter, husker jeg).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Men CC Storkjøp, solgte ikke frukt, (husker jeg).

Og de låseansvarlige, hadde tittelen: 'Førstedame', (husker jeg).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Det var kanskje derfor, at Arnt Lund, var så sur på meg, da jeg var innom denne butikken, en gang, det første året, som jeg bodde, i Oslo.

For da hadde Arnt tydeligvis blitt forfremmet, til leder, (sånn som jeg forstod det).

Så han hadde kanskje, fått tittelen førstedame, da.

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Her er mer om dette:

arnt førstedame

PS 6.

Triaden-senteret, (hvor jeg begynte å jobbe, et drøyt år, etter at jeg slutta, på CC), var Østlandets største senter, (på den tida, som jeg jobba der):

østlandets største senter

http://johncons-mirror.blogspot.no/2014/12/her-kan-man-se-det-at-triaden-senteret.html

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter