Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 26. januar 2016

Mer fra Facebook

folk du kanskje kjenner

PS.

Her er mer om dette:

  • Samtale startet i dag
  • Erik Ribsskog
    16:41
    Erik Ribsskog

    Hei,
    så deg på 'folk du kanskje kjenner', på Facebook.
    Er det Bekkelund fra militæret?
    Du var på lag 1 sammen med Pettersen, Bø, Quickstad, Thomassen, osv.
    Tillitsmann Torp tulla med deg, og satt deg opp, på en vakt, som han egentlig skulle ha, uten å si fra til deg.
    Og så ble Bakke ny tillitsmann.
    Du viste meg dattera til Mengele, på diskoteket Alexis, (av en eller annen grunn).
    Vi rocka også sammen, på dansegulvet, på Alexis, en gang, (som jeg kjeda meg), husker jeg.
    Og dagen etter, så ble troppsjef Frøshaug sur på meg, (og han var vel også på dansegulvet), og jeg måtte kjøre på ski, bak noen BV-er, (sammen med Haraldsen osv.), istedet for det jeg egentlig skulle.
    Men det var fredag, så jeg tok det ikke så nøye, det var jo perm-dag, liksom.
    På den siste øvelsen, så hadde vi vakt sammen, og satt og dreiv med 'mygg-splatting', som du kalte det.
    Hva het han nye troppsjefen igjen, (som ble sur på oss, siden at vi ikke hadde spurt, de som innpasserte, om 'holdt hvem der', var det vel).
    Bor du i Sverige forresten, (for jeg fant deg ikke, på Biip.no, og så en svensk-registrert bil, på Facebook-siden din).
    Bare lurte på om det var riktig person.
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

PS 2.

Enda mer om dette:

mer om personer du kanskje kjenner

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter