Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 11. april 2016

Jeg sendte en e-post til Lindorff

Erik Ribsskog

RE: 12214394

Erik Ribsskog Mon, Apr 11, 2016 at 6:38 AM
To: Lindorff Kundesenter
Cc: tilsynsutvalget@domstol.no, "post@inkassoklagenemnda.no" , Intrum Justitia Nova , IE Intrum_Justitia , sianpost@sismo.no, post@forbrukerradet.no, post@forbrukerombudet.no, "sande.vgs" , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , post , juridisk
Hei,

den e-posten, jeg sendte dere, i februar, (om dette), var noe til
Tilsynsutvalget for dommere.

Jeg sendte dere en kopi-e-post, til deres orientering, (som de vel
sier, i Danmark).

(Det har vært mange rare inkasso-saker, (som det har blitt sendt til
meg, uten grunn, vil jeg si, for de er hos Inkassoklagenemda, og jeg
har også bodd, i ti år, i England, uten å ha fått e-poster, om disse
lånene, så jeg regner med, at de er foreldet, noe jeg har bedt
Inkassoklagenemda om å finne ut av), og noen ganger, så har det vært
uklart, om sakene har gjeldt Lindorff eller Intrum Justitia, så jeg
har sendt kopier, til begge firmaer, angående noen av sakene).

Dere kunne bare ha sjekket hvilke andre som fikk den e-posten, så
ville dere ha sett, at også Intrum Justitita fikk den samme e-posten,
som dere.

Med hilsen

Erik Ribsskog


2016-03-09 13:28 GMT+01:00 Lindorff Kundesenter <Kundesenter@lindorff.com>:
> Hei.
>
> Denne saken med vedlegg av utlegg avholdt 11.02.2016 gjelder en sak som
> ligger hos Intrium Justitia, du må derfor ta kontakt med Intrium Justitia da
> saken ikke ligger hos Lindorff AS.
>
>
>
> Obligations Trondheim
>
> Tel: 73542220 Fax: 73542239
>
> E-post: kundesenter@lindorff.com
>
> Besøk vår selvbetjeningsportal for privatpersoner
>
>
>
> LINDORFF
>
> Postboks 7055, N-3007 Drammen
>
> Tel:(+47) 23 21 10 00 Fax:(+47) 23 21 11 00
>
> www.lindorff.no / www.lindorff.com
>
> ** This message including any attachments may contain confidential and/or
> privileged information
> intended only for the person or entity to which it is addressed. If you are
> not the intended recipient
> you should delete this message and notify the sender. Thank you.
>
>
>
>
>
> ---------------------------
> -----Original Message-----
> From: eribsskog@gmail.com [mailto:eribsskog@gmail.com]
> Sent: Wednesday, February 24, 2016 2:50 AM
> To: Kundesenter-uidentifisert
> Subject: Fwd: Saksnummer: 1224072 mellom RIBSSKOG ERIK LVEN BALK og
> ENTERCARD NORGE
> AS med ref nr :285752 Uidentificeret email fra kundesenter@lindorff.com til
> manuel
> behandling
> ---------------------------
> Hei,
> jeg viser til brev fra uklar etat, (må jeg kalle det).
> På konvolutten står det: 'Politiet', og på brevpapiret, så står det:
> 'Namsfogden'.
> Det virker som et sammensurium, uten like, så det må jeg klage på.
> Dessuten, (se videresendt e-post), så har Intrium Justitia forklart for meg,
> i fjor
> hst, at denne gjelden er slettet, (grunnet foreldelse).
> Så her er det mye rot, (det er helt sikkert).
> Og på toppen av dette, så har jeg ikke fått noe brev, om et sånt mte hos
> Namsfogden.
> (Ikke som jeg kan se, ihvertfall).
> Så her er det toppen av kransekaka i rot, vil jeg si.
> Så det må jeg klage på.
> Det er også sånn, at jeg har fått mye brev, om lignende saker, fra Lindorff
> og et
> annet firma, som holdet til på Kolsås, men som jeg har glemt navnet på nå.
> Men jeg kan ikke se å ha fått noe fra Intrum Justitia.
> Jeg jobbet på vegne av Intrum Justitia under oppveksten.
> Vårt slektsfirma Strmm Trevare hadde Intrum Justitia som inkassofirma, og vi
> hadde
> stempel fra Justititia liggende, på kontoret til den bedriften, i huset til
> min
> farmor, (og jeg brukte det, en gang, som jeg hadde returnert et keyboard,
> som var
> som en leke, må jeg si, og som jeg ble skuffet over, da jeg fikk den, som
> ungdomsskole-elev,
> var det vel).
> Så dette blir feil, at jeg blir sendt på hemmelig vis til retten av noen
> slags kolleger,
> (må jeg vel kalle dem).
> Datatilsynet kjenner også til, at jeg, har blitt utsatt, for veldig mange
> identitetstyveri-saker.
> Og derfor er det vanskelig for meg, å huske alle inkasso-sakene, (ettersom
> at firma
> sender til inkasso, enda jeg forklarer om at det er snakk om
> identitetstyveri-saker
> og returnerer all 'dritten', som kommer, i postkassa).
> Det var sånn, da jeg bodde i England, (hvor jeg bodde, fra 2004 til 2014),
> at de
> i Larvik, fikk noe lignende dom/tull, på meg.
> Men da fikk jeg heller ikke brev, for min onkel i Norge, sendte ikke min
> post videre
> til meg, etter et drapsforsk på gården, som var grunn til, at jeg flykta til
> England.
> Så dette er ikke frste gang heller, for å si det sånn.
> Så dette må jeg klage på.
> Erik Ribsskog
> ---------- Forwarded message ----------
> From: Intrum Justitia Nova
> Date: 2015-10-30 14:54 GMT+01:00
> Subject: Saksnummer: 1224072 mellom RIBSSKOG ERIK LVENBALK og ENTERCARD
> NORGE AS
> med ref nr :285752
> To: "eribsskog@gmail.com" Hei, Viser til deres henvendelse
> vedr sak 1224072 ( ENTERCARD NORGE AS).
> Vi bekrefter med dette at saken er avsluttet hos oss i dag som foreldet.
> Dette til din orientering.
> Med hilsen
> Saksbehandler :Team Bank
> Telefon :23 17 11 10
> Intrum Justitia AS
> IBAN: NO1563180520351
> BIC : NDEANOKK
>
>
> ------------------------------------
> KUN TIL INTERN BRUK: X0Z010122407200199894143 KUN TIL INTERN BRUK:
> X0Z1300661895360
> NB: Oppgi alltid saksnummer 1224072 ved henvendelse til oss.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter