Hei,
dette var egentlig firmaet Conecto, som surra.
Noen hadde bestilt noe 'klissete' e-dating, i mitt navn, mens jeg
bodde, i England.
Så dette er en identitetstyveri-sak.
Og det har jeg forklart om, til Conecto.
Men en islending der, sender det likevel videre, til
politiet/Namsfogden, som er like dumme og sender det videre, til
Forliksrådet.
Det er jo som en blanding av Molboland og Apeplaneten, må jeg si.
Det er vel fordi, at dere hos Lindorff er, på en slags mail-liste, at
dere fikk om denne saken.
Det er ihvertfall nytt for meg, at dere har kjøpt opp Conecto.
Men det hadde kanskje vært en god ide.
For det firmaet vet ikke helt, hva de driver med, (må man vel nesten si).
Med hilsen
Erik Ribsskog
2016-03-08 18:13 GMT+01:00 Lindorff Kundesenter <Kundesenter@lindorff.com>:
> Takk for din e-post.
>
> Vi bekrefter med dette at saken er avsluttet hos oss.
>
> Dette til din orientering.
>
>
>
> Kundesenter
>
> Tel: 73542090 Fax: 73541227
>
> E-post: kundesenter@lindorff.com
>
> Besøk vår selvbetjeningsportal for privatpersoner
>
>
>
> LINDORFF
>
> Postboks 7055, N-3007 Drammen
>
> Tel:(+47) 23 21 10 00 Fax:(+47) 23 21 11 00
>
> www.lindorff.no / www.lindorff.com
>
> ** This message including any attachments may contain confidential and/or
> privileged information
> intended only for the person or entity to which it is addressed. If you are
> not the intended recipient
> you should delete this message and notify the sender. Thank you.
>
>
> ------------------------------------
> Fra: kundesenter@lindorff.com
> Sendt: 07.03.2016
> Til: kundesenter@lindorff.com
> Emne: 24624958
>
>
> -----Original Message-----
> From: eribsskog@gmail.com [mailto:eribsskog@gmail.com]
> Sent: Sunday, March 06, 2016 1:57 AM
> To: Kundesenter-uidentifisert
> Subject:
> =?UTF-8?Q?Oppdatering=2FFwd=3A_Klage=2FFwd=3A_Deres_brev_av_8=2E_januar=2F3D_=3D?UTF-8?Q?Fwd=3D3?=
> A_V=C3=A5r_sak_278185_VS=3A_Ny_klage=2FFwd=3A_Klage=2FFwd=3A_Welcome_To3D__CreditExpert?=
> Uidentificeret email fra kundesenter@lindorff.com til manuel behandling
> ---------------------------
> Hei,
> tidligere denne uken, så fikk jeg et nytt brev, om denne saken.
> Jeg har tidligere forklart, til både inkassobyrået, namsfogden og
> forliksrådet,
> (og dere hos tilsynsutvalget for dommere), med flere, at dette er kun en
> tulle-sak.
> Datatilsynet vet at jeg har blitt utsatt for hundrevis av
> identietstyveri-saker.
> Og dette er bare en i rekken, av de sakene, for meg.
> Dette er ikke noe jeg har bestilt.
> Så at jeg skulle møte, i forliksrådet, i denne saken.
> Det blir som at de mobber meg.
> For jeg har ingen ting å gå på, (og liksom forlikes/kompromisse om), her.
> For at jeg skal betale, for noe, som noen andre har bestilt, i mitt navn,
> det er
> helt uaktuelt, mener jeg.
> Og jeg har forklart om, at dette er noe, som noen andre har bestilt, i mitt
> navn.
> Og likevel så vil diverse etater, (og inkassobyrået), at jeg skal liksom
> forlikes
> med disse, om hvordan jeg skal betale, for noe, som noen andre har bestilt,
> i mitt
> navn.
> Det er helt uaktuelt, og hele denne prosessen, (og det at de ignorerer hva
> jeg skriver,
> når jeg forklarer, om denne saken), blir som noe mobbing, som jeg må få
> erstatning
> for, (mener jeg).
> Dette er bare respektløst tull.
> Skulle jeg da sagt, (i forliksrådet), at: 'Jo, det var litt jeg som bestilte
> det'.
> Det blir jo bare tull.
> Jeg møtte masse britiske damer, (av mer eller mindre tøsete variasjon), og
> var ikke
> et sekund, i Norge, mellom 2005 og 2014, og levde i England, som en slags
> flyktning,
> i eksil, (for å sitere Thomas Seltzer, da han snakket om meg, i
> TV-programmet Tweet
> 4 Tweet, i 2012, på NRK 3), så at jeg da skulle ha prøvd å sjekke opp damer
> i Norge,
> (på nettet), og brukt mye penger på det, det blir som noe absurd, når jeg
> hadde
> mer enn nok, med å få penger til mat, (og en sjelden bytur, en gang i
> blant), i
> England.
> Nei, det blir helt absurd.
> Det har ikke vært klart, for meg, hva man her har ønsket, at jeg liksom skal
> inngå
> kompromiss om.
> Denne saken hører ikke hjemme i forliksrådet, mener jeg, og det har jeg
> forklart
> om tidligere.
> Så dette er en tulle-sak og en tulle-prosess.
> Dette må være en slags 'Preben-gjeng', i Oslo Vest og Bærum, som tuller med
> meg,
> (mistenker jeg).
> Noe sånt.
> Så dette må jeg klage på.
> Erik Ribsskog
> ---------- Forwarded message ----------
> From: Erik Ribsskog
> Date: 2016-02-04 18:21 GMT+01:00
> Subject: Klage/Fwd: Deres brev av 8. januar/Fwd: Vår sak 278185 VS: Ny
> klage/Fwd: Klage/Fwd: Welcome To CreditExpert
> To: tilsynsutvalget@domstol.no
> Cc: Lindorff Kundesenter , rene.davidsson@conecto.no,
> conecto@conecto.no, "Cc:
> PF_DL_Fakturaadministrasjon" ,
> juridisk , post@finkn.no, post < post@finanstilsynet.no>,
> "sande.vgs" , post < post@spesialenheten.no>, firmapost@nkom.no,
> "With, Kim" , Post , post@forbrukerradet.no,
> Forbrukerombudet < postjournal@forbrukerombudet.no>,
> post@inkassoklagenemda.no,
> "
> post@sivilombudsmannen.no" , Postmottak@domstoladministrasjonen.no,
> "hv-02.kontakt" , "drammen.tingrett" ,
> namsfogd.askerogbaerum@politiet.no, Davidsson Rene Sigurdur <
> Rene.Sigurdur.Davidsson@conecto.no>,
> Geir-Arne Nyborg < gan@forbrukerombudet.no>, Bisnode Credit oppdatering ,
> "Cc: Kirsti Dalheim" , "HRET (postmottak)" < post@hoyesterett.no>,
> Postmottak Sivilombudsmannen < postmottak@sivilombudsmannen.no>,
> sianpost@sismo.no,
> Politikk Høyre < politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet ,
> ica@ica.se, ica.kontakt@ica.no, "post@arbeidstilsynet.no" <
> post@arbeidstilsynet.no>,
> kundesenter@conecto.no, Ragnar Wold < ragnar.wold@conecto.no>,
> lars.kare@conecto.no,
> per.olov.sjogren@conecto.no, bente.linnea.lie@conecto.no,
> lisbeth.lindberg@conecto.no,
> terje.kvitrud@conecto.no, lasse.hall@conecto.no,
> rolf-eek.johansen@conecto.no, kenneth.bjornstad@conecto.no,
> kevin.winterstad@conecto.no, "Hilde I. Slevigen" , Drilon
> , Chili Mobil Hei, i dag,
> så fikk jeg et brev, fra Forliksrådet, (se vedlegg).
> Og dette er jo det dummeste noen gang, må jeg si.
> En islending fra Conecto, sendte meg et brev, om at jeg liksom har gjeld,
> til et
> firma, ved navn E-kontakt.
> Men dette er et firma, som jeg aldri har hørt om før, og som jeg aldri har
> kjøpt
> noe fra.
> Så dette er helt hårreisende og uforståelig krav.
> Som jeg har informert Conecto om.
> Likevel sender Conecto dette, til Namsfogden.
> Namsfogd-dama, (hos politiet, som jeg har flere titalls klager mot, hos
> Spesialenheten),
> ignorerer også, det jeg skriver, og sender det, til Forliksrådet.
> Så det spiller ikke noen rolle, hva jeg skriver.
> Jeg blir bare ignorert.
> Så dette er nedverdigende for meg, (må jeg si).
> Å møte i forliksrådet, når dette er noe jeg ikke har bestilt, blir som noe
> åndsvakt,
> må jeg si.
> Dette er nok snakk om en identietstyveri-sak.
> Men det vil ikke Conecto og politiet/namsfogden forstå.
> Så her blir jeg ikke tatt på alvor.
> Så jeg vil herved klage på nytt, på Namsfogden i Bærum, som sender meg, til
> et 'duste-møte',
> som ikke gir noen mening.
> Jeg regner med at Namsfogden regnes som en slags dommer da, for her har
> personen
> tydeligvis dømt dette, til å være, en forliksråd-sak.
> Og jeg mener også at politi bør være politi, og fogd bør være fogd.
> Men Namsfogd-embetet, har vel svirret fram og tilbake, mellom domstolene og
> politiet,
> (hvis jeg har forstått det rett).
> Så det blir jo som noe Molboland.
> Og så er kanskje dette ei nazi-dame da, som liksom holder, med islendinger.
> Og så sier hu bare at islendingen har rett, i sin nazisme-lidelse, og
> ignorerer
> det jeg skriver.
> Heil Hitler, må jeg si da.
> Namsfogden kaller seg også noe med Sismo, noen ganger, virker det som, i
> e-poster.
> Så dette er jo et kaos uten like, må jeg si.
> Men jeg ønsker åkke som, at dere hos Tilsynsutvalget stopper denne
> narrespill-saken.
> Datatilsynet burde kunne bekrefte det, at jeg har blitt utsatt for mye
> ID-tyveri.
> Og jeg bodde også i England, da jeg liksom skal ha sjekket opp norske damer,
> på
> E-kontakt.
> Og jeg har vært på irc, siden 1996, og hatt masse cyber-sex der, på
> 90-tallet, så
> dette E-kontakt virker som noe kjedelig 'lamer-greier', for meg, må jeg si.
> Så la meg slippe dette patetiske nazi-greiene deres, og stopp denne
> innavl-saken,
> (må jeg kalle det).
> Erik Ribsskog
> ---------- Forwarded message ----------
> From: Erik Ribsskog
> Date: 2016-01-26 22:44 GMT+01:00
> Subject: Deres brev av 8. januar/Fwd: Vår sak 278185 VS: Ny klage/Fwd:
> Klage/Fwd: Welcome To CreditExpert
> To: Bisnode Credit oppdatering
> Cc: Kirsti Dalheim , database@no.experian.com, post@finkn.no,
> "HRET (postmottak)" , Postmottak Sivilombudsmannen ,
> Davidsson Rene Sigurdur , sianpost@sismo.no,
> Politikk Høyre , Akademikerforbundet ,
> ica@ica.se, ica.kontakt@ica.no, Postmottak@domstoladministrasjonen.no, post
> ,
> "post@arbeidstilsynet.no" , kundesenter@conecto.no, Ragnar
> Wold , juridisk < juridisk@datatilsynet.no>, lars.kare@conecto.no,
> per.olov.sjogren@conecto.no, bente.linnea.lie@conecto.no,
> lisbeth.lindberg@conecto.no,
> terje.kvitrud@conecto.no, lasse.hall@conecto.no,
> rolf-eek.johansen@conecto.no, kenneth.bjornstad@conecto.no,
> kevin.winterstad@conecto.no, "Hilde I. Slevigen" ,
> post@inkassoklagenemda.no,
> "sande.vgs" , "Disha, Drilon" < Drilon.Disha@experian.com> Hei,
> jeg viser til Deres brev av 8. januar, (som jeg vedlegger en skannet kopi
> av).
> Dette skriver at jeg må si fra, hvis kravet ikke er korrekt.
> Og dette er ikke en reell sak, (som jeg har blant annet informert Experian
> om, etter
> at de har sendt meg, et lignende brev).
> Problemet her, er at Conecto, har en islandsk ansatt, som ikke forstår
> norsk, (kan
> det virke som).
> Jeg har informert Conecto om, i fjor høst, at dette er et helt uforståelig
> krav,
> for meg.
> Jeg har aldri hatt noe med dette firmaet, (E-kontakt), å gjøre, hverken på
> den ene
> eller andre måten.
> (Jeg bodde i England, fra 2004/2005 til 2014.
> Så hvorfor skulle jeg, i den perioden, drive å sjekke opp damer bosatt i
> Norge,
> på nettet, liksom.
> Nei, det gir ingen mening.
> Og jeg har også levd på britisk minstelønn, i England, så noe sånt, ville
> blitt
> sløsing, vil jeg si.
> Og jeg har også forklart om, at jeg ikke har bestilt noe, fra dette firmaet,
> (E-kontakt)).
> Men til ingen nytte.
> Conecto har i et anfall av språk-problemer, (eller 'åndsvakhet'), sendt
> dette, til
> forliksrådet, (via fogden, som heller ikke, har vært hjemme liksom, må man
> vel si).
> Så dette er en skandale, at folk i samfunnet, er så degenererte, at de
> ignorerer,
> hva jeg skriver, med vanlige bokstaver, i en vanlig e-post.
> Siden at de tydeligvis lider, av en eller annen slags form for selvhevdelse,
> eller
> noe i den duren da.
> Så dette må jeg klage på, at dere sender brev til meg, om denne saken, som
> antaglig
> må ha oppstått, på grunn av at noen, har misbrukt min identitet, (her i
> Norge),
> mens jeg har bodd, i England.
> Men istedet for å finne ut, hvem det er.
> Så velger Conecto og fogden, å tulle/hakke på meg, virker det som.
> I sin patetiskhet, (må man vel si).
> Erik Ribsskog
> PS.
> Jeg har forresten rapportert, om flere hundre lignende
> identitetstyveri-saker mot
> meg, til Datatilsynet.
> Så de vet hva som foregår, (vil jeg si).
> Så det burde bare være, å kontakte de, for å få dette bekreftet.
> Men egentlig, så skulle disse organisasjonene, ha hørt på, hva jeg skrev til
> de,
> i min korrespondanse, i høst, osv.
> Det er veldig uhøflig, av Conecto og Namsfogden, å bare ignorere, det jeg
> skriver,
> vil jeg si.
> Så å møte i forliksrådet, om dette, blir som noe idiotisk, (vil jeg si).
> For da vil nok Conecto ønske å diskutere, at jeg skal betale de penger.
> Men jeg må da forklare, at jeg ikke har bestilt dette.
> Så da passer ikke saken, i forliksrådet, mener jeg.
> For Conecto og jeg, er ikke enige, om hva som har skjedd.
> For Conecto tror ikke på meg, tydeligvis.
> Så dette er uhøflig forakt, for en person, (som meg), som har blitt utsatt
> for alvorlig
> kriminalitet, fra Conecto og Namsfogden, vil jeg si.
> Så dette er en skandale, må jeg si.
> Skjerpings!
> Men Experian har skrevet, at denne saken nå er slettet.
> Men så skrev Conecto til meg, etter det igjen.
> Så dette er nå også et fullkomment kaos, på toppen av åndsvaktheten og dette
> uhølige
> fra Conecto og Namsfogden fra før av.
> Så legg ned disse organisasjonene, (Conecto og Namsfogden i Bærum), mener
> jeg.
> De er tydeligvis styrt fra Afrika eller noe sånt, (hvis jeg skulle tippe).
> For dette er som Nigeria-brevene, vil jeg si.
> ---------- Forwarded message ----------
> From: Erik Ribsskog
> Date: 2016-01-25 11:15 GMT+01:00
> Subject: Re: Vår sak 278185 VS: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Welcome To
> CreditExpert
> To: Kirsti Dalheim
> Cc: database@no.experian.com, post@finkn.no, "HRET (postmottak)" <
> post@hoyesterett.no>,
> Postmottak Sivilombudsmannen < postmottak@sivilombudsmannen.no>, Davidsson
> Rene
> Sigurdur < Rene.Sigurdur.Davidsson@conecto.no>, sianpost@sismo.no, Politikk
> Høyre
> < politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet , ica@ica.se,
> ica.kontakt@ica.no, Postmottak@domstoladministrasjonen.no, post ,
> "post@arbeidstilsynet.no" , kundesenter@conecto.no, Ragnar
> Wold , juridisk < juridisk@datatilsynet.no>, lars.kare@conecto.no,
> per.olov.sjogren@conecto.no, bente.linnea.lie@conecto.no,
> lisbeth.lindberg@conecto.no,
> terje.kvitrud@conecto.no, lasse.hall@conecto.no,
> rolf-eek.johansen@conecto.no, kenneth.bjornstad@conecto.no,
> kevin.winterstad@conecto.no, "Hilde I. Slevigen" ,
> post@inkassoklagenemda.no,
> "sande.vgs" , "Disha, Drilon" < Drilon.Disha@experian.com> Hei,
> jeg tar dette med Experian, (Disha Drilon), som har opplyst meg om, at denne
> saken
> nå er slettet.
> Jeg sendte dere bare en kopi-e-post, til deres informasjon, (som de sier, i
> Danmark).
> Erik Ribsskog
> 2016-01-25 9:59 GMT+01:00 Kirsti Dalheim :
>> Hei
>>
>>
>>
>> Viser til ovennevnte sak og vår e-post av 13.01.2016 fra vår
>> kundekonsulent, Rene Davidsson;
>>
>>
>>
>> Fra: Davidsson Rene Sigurdur
>>
>> Sendt: 13. januar 2016 08:48
>>
>> Til: 'eribsskog@gmail.com'
>>
>> Emne: Gjelder sak nummer 278185 Ref1 33710 mellom Erik Løvenbalk
>> Ribsskog
>> (skyldner) og SpareBank 1 Gruppen Finans AS (fordringshaver)
>>
>>
>>
>> Hei
>>
>>
>>
>> Viser til deres e-post henvendelse.
>>
>>
>>
>> Denne saken ligger til behandling hos namsmannen, innsigelse på kravet
>> må sendes til dem.
>>
>> Saken vil deretter bli behandlet i forliksrådet.
>>
>>
>>
>> Til din informasjon.
>>
>>
>>
>>
>>
>> Med vennlig hilsen
>>
>>
>>
>> Rene Sigurdur Davidsson
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>> *Fra:* Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com
>> ]
>> *Sendt:* 23. januar 2016 01:38
>> *Til:* database@no.experian.com
>> *Kopi:* post@finkn.no; HRET (postmottak) ;
>> Postmottak Sivilombudsmannen ; Rene
>> Sigurdur Davidsson ;
>> sianpost@sismo.no; Politikk Høyre ;
>> Akademikerforbundet < post@akademikerforbundet.no>; ica@ica.se;
>> ica.kontakt@ica.no; Postmottak@domstoladministrasjonen.no; post
>> ; post@arbeidstilsynet.no; #Kundesenter
>> ; ragnar.wold@conecto.no; juridisk
>> ; Lars Kåre Helsem ;
>> Per Olov Sjøgren < Per.Olov.Sjogren@conecto.no>; Bente Linnea Lie <
>> Bente.Linnea.Lie@conecto.no>; Lisbeth Lindberg <
>> Lisbeth.Lindberg@conecto.no>; Terje Kvitrud
>> ; Lasse Häll ;
>> rolf-eek.johansen@conecto.no; Kenneth Bjørnstad
>> ; Kevin Winterstad <
>> kevin.winterstad@conecto.no>; Hilde I. Slevigen <
>> post@inkassoklagenemnda.no>; post@inkassoklagenemda.no; sande.vgs <
>> sande.vgs@vfk.no>
>> *Emne:* Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Welcome To CreditExpert
>>
>>
>>
>> Hei,
>>
>> jeg viser til Deres brev, fra 6. januar, (som jeg vedlegger en skannet
>> kopi av).
>>
>> Dette er ikke en 'ekte' sak.
>>
>> Dette, (E-kontakt), er et firma, som jeg aldri har hatt noe med å gjøre.
>>
>> Noen pøbler, må ha bestilt, en tjeneste fra de, i mitt navn, (her i
>> Norge, mens jeg har bodd, i England).
>>
>> Jeg har forklart om dette, til en islending, som jobber, i Conecto,
>> (per e-post).
>>
>> Men det er tydligvis noe språk-problemer, (eller noe lignende).
>>
>> For det jeg skriver, kommer ikke fram, virker det som.
>>
>> Det er stygt å si det, men det er liksom ingen hjemme, virker det som,
>> (hos han islendingen).
>>
>> Så dette er bare tull og tøys og det som verre er.
>>
>> Så dette må jeg klage på.
>>
>> Erik Ribsskog
>>
>> PS.
>>
>> Her er mer om dette:
>>
>> Erik Ribsskog
>> Klage/Fwd: K.nr: 320747 - kopi mail korrespondanse
>> Erik Ribsskog Tue, Jan 12, 2016 at 7:47 AM
>> To: namsfogd.askerogbaerum@politiet.no
>> Cc: rene.davidsson@conecto.no, conecto@conecto.no, "Cc:
>> PF_DL_Fakturaadministrasjon" ,
>> Lindorff Kundesenter , juridisk <
>> juridisk@datatilsynet.no>, post@finkn.no, post
>> , "sande.vgs" , post
>> , firmapost@nkom.no, "With, Kim"
>> , Post < post@brukerklagenemnda.no>,
>> post@forbrukerradet.no, Forbrukerombudet <
>> postjournal@forbrukerombudet.no>, post@inkassoklagenemda.no,
> "
>> post@sivilombudsmannen.no" ,
>> Postmottak@domstoladministrasjonen.no, "hv-02.kontakt" <
>> hv-02.kontakt@mil.no>, "drammen.tingrett"
>> Hei,
>>
>> dette skulle egentlig, til Inkasskoklagenemda.
>>
>> Men de hadde jeg vel ikke hørt om, før i november, (i fjor), var det vel.
>>
>> Så sender kopi til de nå.
>>
>> Jeg har aldri hørt om e-kontakt eller Conecto.
>>
>> Jeg har som forklart i den videresendte e-posten bodd i England, fra
>> 2005 til 2014, og i den tida, så var jeg ikke i Norge, i det hele tatt.
>>
>> Jeg har en Lørenskog-tremenning, som heter Øystein Andersen, som
>> allerede på 80-tallet, syntes at det var morsomt, å bestille pizza på
>> døra, i andres navn, (husker jeg).
>>
>> Så det er kanskje han som tuller.
>>
>> Hva vet jeg.
>>
>> Jeg sender nå om dette, til Inkassoklagenemda, uansett.
>>
>> Sender også kopi til Spesialenheten.
>>
>> Jeg har flere ti-talls klager, hos dem, som de ignorerer, må jeg si.
>>
>> Så jeg må si, at jeg mistenker 'urent trav', også i denne saken.
>>
>> For jeg har informert dette firmaet om, (se videresendt e-post), at
>> jeg aldri har bestilt noe fra de, (se videresendt e-post).
>>
>> Og det siste jeg ønsker, er noen klamme f*tter, på døra mi, for å si
>> det sånn.
>>
>> Erik Ribsskog
>>
>>
>> ---------- Forwarded message ----------
>> From: Erik Ribsskog
>> Date: 2015-10-29 3:12 GMT+01:00
>> Subject: Klage/Fwd: K.nr: 320747 - kopi mail korrespondanse
>> To: rene.davidsson@conecto.no, conecto@conecto.no
>> Cc: PF_DL_Fakturaadministrasjon ,
>> Lindorff Kundesenter , juridisk <
>> juridisk@datatilsynet.no>, post@finkn.no, post
>>
>>
>>
>> Hei,
>>
>> jeg viser til Deres brev fra 16/10, med et uforståelig krav.
>>
>> Jeg bodde i England, fra 2005 til 2014, og har ikke bestilt noe, fra
>> dette firmaet.
>>
>> (Og jeg har aldri hørt om dette firmaet, som dere representerer før,
>> engang).
>>
>> Jeg har blitt plaget av, at noen, har bestilt masse dritt, i mitt
>> navn, de siste årene.
>>
>> (En sveitsisk nettside hater meg, og oppfordrer folk til å plage meg,
>> og har skrevet opp min adresse, blant annet.
>>
>> Et nettsted som heter Enclosypedica Dramatica, eller noe sånt).
>>
>> Så vennligst slutt å send meg tull om ikke-reelle krav.
>>
>> Dette er firmaer, som har dårlige rutiner, og som ikke sjekker, at det
>> snakk om riktig person, som bestiller.
>>
>> Så at dere sender meg denne truslen er en skandale, mener jeg.
>>
>> Sparebank1 er også et dumt navn, vil jeg si.
>>
>> Sparebank0, ville kanskje være et bedre navn, på deres virksomhet, når
>> dere driver med sånt her tullball, må jeg si.
>>
>> Dette er galskap, må jeg si.
>>
>> God bedring!
>>
>> Erik Ribsskog
>>
>>
>> ---------- Forwarded message ----------
>> From: Erik Ribsskog
>> Date: 2015-10-29 2:34 GMT+01:00
>> Subject: Re: K.nr: 320747 - kopi mail korrespondanse
>> To: PF_DL_Fakturaadministrasjon
>> Cc: juridisk , post@finkn.no, post <
>> post@finanstilsynet.no>
>>
>>
>> Hei,
>>
>> jeg har også fått et inkassovarsel fra dere, angående et krav, (fra
>> Samlerhuset), som jeg ikke forstår.
>>
>> Jeg blir oversvømet, av dritt, som folk bestiller i mitt navn, fra
>> firmaer, som ikke sjekker identiteten, til de som bestiller, (virker
>> det som).
>>
>> Jeg har varslet Datatilsynet om dette, i flere måneder nå.
>>
>> Jeg sender all 'dritt', som jeg får i posten, i retur, så 'dritt-firmaene'
>> skal ha fått 'dritten' sin tilbake og.
>>
>> Jeg vedlegger en kopi av Deres brev fra 22/10.
>>
>> Vennligst slutt å send meg krav, om dritt, som jeg ikke har bestilt.
>>
>> Erik Ribsskog
>>
>> PS.
>>
>> Jeg ser også, at dette er snakk om ting, som er sendt, til min
>> tidligere adresse, i Slependveien.
>>
>> Der har jeg ikke bodd, siden i februar.
>>
>> Men dette er noen brakker, som Nav sendte meg til, da jeg flyttet
>> tilbake, til Norge, (fra England), i fjor.
>>
>> Og der bor det mest russere og 'mase-negre'.
>>
>> Så det er en del tvilsomme personer, og jeg har sak hos
>> Leieboerforeningen, mot husverten.
>>
>> Så om det er noen der, som tuller, hva vet jeg.
>>
>> Jeg har ihvertfall ikke bestilt noe, fra Samlerhuset.
>>
>>
>> 2015-10-05 9:20 GMT+02:00 PF_DL_Fakturaadministrasjon <
>> Fakturaadministrasjon4@lindorff.com>:
>>
>> Hei
>>
>>
>>
>>
>>
>> Vi har videresendt din henvendelse til Chilie Mobil AS.
>>
>>
>>
>> Ha en fin dag.
>>
>>
>>
>> Med vennlig hilsen/ Best regards
>>
>>
>>
>> Jeanette K. G
>>
>> Saksbehandler/ Case handler
>>
>> Lindorff Faktura/ Lindorff Invoice
>>
>> Telefon: +47 31 27 93 20
>>
>> Fax: +47 61 14 93 12
>>
>>
>>
>>
>>
>> cid:image001.png@01CF2980.F7526A80
>> Postboks 7055, N-3007 DRAMMEN, Norway
>>
>> Visiting adrdress : Bjønndalsveien 7, 3442 Hyggen, Norway
>>
>>
>> Sentralbord: (+47) 23 21 10 00
>> www.lindorff.no
>> ** This message including any attachments may contain
>> confidential and/or privileged information intended only for
>> the person or entity to which it is addressed. If you are not
>> the intended recipient you should delete this message and
>> notify the sender. Thank you.
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>> _________________________________________________________________
>>
>> -----Original Message-----
>>
>> From: eribsskog@gmail.com [mailto:eribsskog@gmail.com]
>>
>> Sent: Monday, September 28, 2015 4:04 PM
>>
>> To: Kundesenter-uidentifisert
>>
>> Subject: Re: K.nr: 320747 SV: Klage/Fwd: FAKTURA 00527712 - Chili
>> Mobil AS
>>
>> Uidentificeret email fra kundesenter@lindorff.com til manuel
>> behandling
>>
>> ---------------------------
>>
>> Hei,
>>
>> dere har også portert mobilnummer mitt, sånn at det ikke kan
>> brukes lenger.
>>
>> Og så får jeg dette svaret.
>>
>> Jeg sender det til Spesialenheten osv., siden at politiet bare
>> ignorerer mine anmeldelser.
>>
>> Det datasystemet deres er på grensen til å v¿re kriminelt,
>> mistenker jeg.
>>
>> Chilli mobil har jeg heller aldri h¸rt om.
>>
>> Dette lukter lang vei, vil jeg si.
>>
>> Erik Ribsskog
>>
>> 2015-09-28 14:43 GMT+02:00 Chili Mobil :
>>
>> > Hei Erik,
>>
>> >
>>
>> > Når det dreier seg om et ID-tyveri, er vi dessverre n¸dt til å
>> motta en bekreftelse
>>
>> på at forholdet er anmeldt f¸r vi kan slette eventuelle krav.
>>
>> > Abonnementet er opprettet 12.08.2015. Denne e-postadressen er
>> også oppgitt i bestillingen.
>>
>> >
>>
>> > Med vennlig hilsen Frida
>>
>> > Kundeservice Chilimobil
>>
>> > Tlf. 02445
>>
>> >
>>
>> > ________________________________________
>>
>> > Fra: Erik Ribsskog
>>
>> > Sendt: 25. september 2015 14:09
>>
>> > Til: PF_DL_Fakturaadministrasjon
>>
>> > Kopi: Chili Mobil; juridisk; post@finkn.no
>>
>> > Emne: Re: K.nr: 320747 SV: Klage/Fwd: FAKTURA 00527712 - Chili
>> Mobil
>>
>> > AS
>>
>> >
>>
>> > Hei,
>>
>> >
>>
>> > jeg har aldri hatt noe abonnement, hos Chilli.
>>
>> >
>>
>> > (Jeg bruker Telenor mobil.
>>
>> >
>>
>> > Og jeg er ikke noe 'skravlekj¿rring', så jeg trenger ikke noe
>> mer enn
>>
>> > Telenor kontant, må jeg si).
>>
>> >
>>
>> > Så dette er at noen har drevet med ID-tyveri, og har misbrukt
>> mitt navn.
>>
>> >
>>
>> > Og så får jeg innkassovarsel!
>>
>> >
>>
>> > Dette firmaet, (Chilli mobil), har jeg aldri h¸rt om f¸r.
>>
>> >
>>
>> > Og det er tydelig, at det kan virke som, at de har dårlige
>>
>> > datasystemer, som er lett å misbruke, (må man vel si).
>>
>> >
>>
>> > Så at jeg må kaste bort masse tid, på å sende e-poster til
>> Lindorff og
>>
>> > Datatilsynet osv., om dette, det synes jeg, at er en skam.
>>
>> >
>>
>> > Vennligst slutt å lat som at jeg har dette abonnementet nå og
>> slutt å
>>
>> > send meg innkassoer i forbindelser med dette.
>>
>> >
>>
>> > Erik Ribsskog
>>
>> >
>>
>> >
>>
>> > 2015-09-25 12:29 GMT+02:00 PF_DL_Fakturaadministrasjon
>>
>> > :
>>
>> >> Hei
>>
>> >>
>>
>> >> Det du har mottatt på mail her er din hoved faktura hos Chili
>> Mobil AS. Om du
>>
>> har sp¸rsmål rundt ditt abonnement kan du ta kontakt med Chili
>> Mobil AS på tlf 02445
>>
>> eller kundeservice@chilimobil.no med ditt kundenummer som er 320747.
>>
>> >>
>>
>> >>
>>
>> >> Ha en fin dag.
>>
>> >>
>>
>> >> Med vennlig hilsen/ Best regards
>>
>> >>
>>
>> >> Jeanette K. G
>>
>> >> Saksbehandler/ Case handler
>>
>> >> Lindorff Faktura/ Lindorff Invoice
>>
>> >> Telefon: +47 31 27 93 20
>>
>> >> Fax: +47 61 14 93 12
>>
>> >>
>>
>> >>
>>
>> >>
>>
>> >> Postboks 7055, N-3007 DRAMMEN, Norway Visiting adrdress :
>>
>> >> Bj¸nndalsveien 7, 3442 Hyggen, Norway
>>
>> >>
>>
>> >> Sentralbord: (+47) 23 21 10 00
>>
>> >> www.lindorff.no
>>
>> >> ** This message including any attachments may contain
>> confidential
>>
>> >> and/or privileged information intended only for the person or
>> entity
>>
>> >> to which it is addressed. If you are not the intended recipient
>> you
>>
>> >> should delete this message and notify the sender. Thank you.
>>
>> >>
>>
>> >>
>>
>> >>
>>
>> >>
>>
>> >>
>>
>> >>
>>
>> >> Hei,
>>
>> >> dette er trakassering som f¸lge av ID-tyveri, (virker det som).
>>
>> >> (Jeg har ikke kontaktet disse).
>>
>> >> Vennligst rydd opp!
>>
>> >> Med hilsen
>>
>> >> Erik Ribsskog
>>
>> >> PS.
>>
>> >> Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at
>> det ikke virker
>>
>> helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes jeg).
>>
>> >> ---------- Forwarded message ----------
>>
>> >> From: NoReplyFaktura@lindorff.com
>>
>> >> Date: 2015-09-09 5:37 GMT+02:00
>>
>> >> Subject: FAKTURA 00527712 - Chili Mobil AS
>>
>> >> To: eribsskog@gmail.com
>>
>> >> Vi viser til henvendelse og vedlegger som forespurt pdf av faktura.
>>
>> >> Kopien har påf¸rt korrekt Kid-nummer og kan benyttes ved
>> elektronisk betaling
>>
>> og som regnskapsbilag. Kopien kan ikke benyttes som brevgiro eller
>> som skrankegiro.
>>
>> >> Vi ber om at du åpner spamfilter for mottak av epost fra denne
>>
>> >> adressen. Du trenger Acrobat Reader for å lese denne faktura.
>> Acrobat
>>
>> >> Reader kan lastes ned gratis fra http://www.adobe.no/ Vennlig
>> hilsen
>>
>> >> Kundeservice
>>
>> >>
>>
>> >>
>>
>> >>
>>
>> >>
>>
>> >>
>>
>> >>
>>
>> >>
>>
>> >>
>>
>> >>
>>
>> >>
>>
>>
>>
>>
>>
>> Med vennlig hilsen
>>
>> Kristian Brekke
>>
>> Saksbehandler - Avd. Legal Collection
>> Direkte: +47 31 27 91 86
>>
>> lindorff e-postlogo.png
>> PO Box 7055, NO-3007 Drammen
>>
>> Sentralbord: +47 23 21 10 00
>> www.lindorff.no
>>
>>
>>
>> ** This message including any attachments may contain confidential
>> and/or privileged information intended only for the person or entity
>> to which it is addressed. If you are not the intended recipient you
>> should delete this message and notify the sender. Thank you.
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>> 14 attachments
>> img123.jpg
>> 316K
>> img124.jpg
>> 230K
>> img125.jpg
>> 266K
>> img126.jpg
>> 275K
>> img127.jpg
>> 513K
>> img128.jpg
>> 336K
>> img129.jpg
>> 273K
>> img130.jpg
>> 158K
>> img131.jpg
>> 226K
>> img132.jpg
>> 160K
>> img133.jpg
>> 229K
>> img134.jpg
>> 164K
>> img135.jpg
>> 231K
>> img136.jpg
>> 289K
>>
>>
>>
>> ---------- Forwarded message ----------
>> From: *Erik Ribsskog*
>> Date: Sun, Oct 5, 2014 at 3:13 PM
>> Subject: Klage/Fwd: Welcome To CreditExpert
>> To: database@no.experian.com
>> Cc: post@finkn.no, "HRET (postmottak)" ,
>> Postmottak Sivilombudsmannen
>>
>> Hei,
>>
>> jeg fikk et brev, på døra mi, her på 'russerbrakka', på Slependen, i dag.
>>
>> (Det tar litt tid, siden at husvert ikke har satt navnet på postkassa.
>>
>> For det skal være en sånn spesiell etikett-maskin-merking, virker det
>> som).
>>
>> Og dere hos Experian, har jo visst om det, at jeg har bodd i England,
>> siden 2004.
>>
>> (Videresender kopi av e-post, fra 2007).
>>
>> Så det er jo bare pjatt, det dere skriver, i brevet.
>>
>> Her har nordmenna gossa seg.
>>
>> Og hatt masse hemmelige saker, bak min rygg.
>>
>> Mens jeg har bodd i England, siden 2004.
>>
>> Og dere har sendt all posten min, til min onkel i Kvelde, (som var med
>> på noe slags mordforsøk mot meg, i 2005, virka det som, og som ikke
>> sender meg noe, hverken av vitnemål eller attester, som også ligger,
>> på den gården, i Kvelde, tilhørende hans eks-samboer vel).
>>
>> Men det har vært om på TV, (Tweet 4 Tweet), med Thomas Seltzer og
>> Jenny Skavlan, at jeg bor i England, (i 2012).
>>
>> Og jeg har hatt en kjent blogg, (johncons-blogg), siden 2007.
>>
>> Så her har nordmennene vært som i ordaket, at når katten er borte, så
>> danser musene på bordet.
>>
>> Og som nordmennene var mot jødene, under og etter den tyske okkupasjonen.
>>
>> At det bare kødda med dem, og stjal eiendommen dems, osv.
>>
>> På en veldig lav og simpel måte.
>>
>> Så dette kvalmende/patetiske/ignorante opplegget, fra Norge, det vil
>> jeg klage på.
>>
>> Jeg får nå ikke annet, enn kontantkort-mobil/internett, på grunn av
>> dette 'innavla' greiene, (må man vel kalle det), som nordmenna har
>> drevet med, bak min rygg, siden 2004.
>>
>>
>> Erik Ribsskog
>>
>> ---------- Forwarded message ----------
>> From: *CreditExpert*
>> Date: Tue, May 15, 2007 at 8:04 PM
>> Subject: Welcome To CreditExpert
>> To: eribsskog@gmail.com
>>
>>
>>
>>
>>
>> Dear ERIK RIBSSKOG,
>>
>> Welcome to CreditExpert. Congratulations on taking an important step
>> in managing and protecting your financial information. You now have
>> access to your Experian® credit report and information and advice
>> that will allow you more control over your credit history.
>>
>> CreditExpert is provided by Experian®, the UK's leading credit
>> reference agency, and we are sure that you will enjoy the exclusive
>> benefits that membership of CreditExpert provides:
>>
>> Some of the benefits you'll receive include:
>>
>> - Unlimited access to your online Experian® credit report after your
>> FREE 30-day trial
>> - Weekly alerts by e-mail or SMS text message to notify you of
>> significant changes to your credit report
>> - Quarterly online newsletters
>> - Ask the Expert for credit queries
>> - Financial tools and calculators
>> - Credit query forms
>> - Freephone customer service supported by credit report specialists
>> - A fraud resolution service should someone steal your identity
>>
>>
>> To enable you to start using your membership, a PIN will be mailed to
>> you at your current address in the next few days. Once you receive
>> this, return to https://www.creditexpert.co.uk/MCCLogin.aspx and login
>> using the PIN and your Username and Password.
>>
>> To ensure uninterrupted service, your Monthly membership fee of £5.99
>> will be collected automatically after your 30-day free trial, and
>> every 30 days thereafter.
>>
>> Please print this e-mail for your records. If you have any questions,
>> please e-mail our Customer Service team on
>> CustomerService@CreditExpert.co.uk quoting your report reference number:
>> 41500917.
>>
>> Many thanks,
>>
>> CreditExpert
>>
>> *Please do not reply to this e-mail.* This e-mail address is not
>> monitored. If you would like to contact us, please send your e-mail to
>> CustomerService@CreditExpert.co.uk
>>
>>
>> 6621-100002-100002
>>
>>
>>
>>
>>
>>
|
|