Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 19. juni 2016

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Våre beste tilbud med velkomstpremier fra Fiskars, Wik & Walsøe og Kähler.
Erik Ribsskog     Sun, Jun 19, 2016 at 9:28 AM
To: juridisk
Cc: nyhetsbrev@bladkongen.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Bladkongen.no
Date: Thu, May 5, 2016 at 9:11 AM
Subject: Våre beste tilbud med velkomstpremier fra Fiskars, Wik & Walsøe og Kähler.
To: eribsskog@gmail.com


Aftenposten Vitenskap, Se og Hør, BoligDrøm, Vakre Hjem & Interiør, Kamille, Donald Duck & Co, Mineworld m.m.
   
Aftenposten Vitenskap, Se og Hør, BoligDrøm, Vakre Hjem & Interiør, Kamille, Donald Duck & Co, Mineworld
Klikk her om mailen ser merkelig ut.
   
       
   
Hei Erik!

Her finner du våre beste tilbud fra de mest populære kategoriene. Få velkomstpremier fra kjente merker som Fiskars, Wik & Walsøe og Kähle med på kjøpet
   
   
Se alle våre
kategorier her>>   
   
Aftenposten Vitenskap
6 nr for 299 kr, spar 28%

Aftenposten Vitenskap er et helt nytt månedsmagasin fra Aftenposten, som gir deg 164 sider populærvitenskap 11 ganger i året
   
   
    Les mer her>>       
           
Med vennlig hilsen
Oss på Bladkongen   
   
   
   
       
       
   
Bestselgere:
                       
   
               
   
                       
                       
   
               
   
                       
                       
   
               
   
                       
   
Ukeblader:
                       
   
               
   
                       
   
Mote & Skjønnhet:
                       
   
               
   
                       
   
Interiør:
                       
   
               
   
                       
   
Historie & Vitenskap:
                       
   
               
   
                       
   
Hytteliv:
                       
   
               
   
                       
   
Se også:
                       
   
               
   
                       
                       
   
               
   
                       
                       
   
               
   
                       
       
    Se alle våre kategorier her>>
   
       
    Topplisten:
   
   
       
       
   
iform: Spar 90%
3 nr + Kari Traa-løpejakke
Pris: 99 kr
       
       
   
Illustrert Vitenskap: Spar 89%
2 nr + Bluetooth Life Tracker
Pris: 69,50 kr
       
       
   
Hjemmet: Spar 69%
26 nr + krus med blå blomster fra Porsgrund
Pris: 398 kr
       
       
   
Historie: Spar 92%
2 nr + Action camera FOQUS PRO X5
Pris: 59,50 kr
       
       
   
Det Nye: Spar 33%
5 nr + Lulus toalettmappe
Pris: 199 kr
   
   
   
   
ELLE: Spar 28%
3 nr + Stor toalettmappe fra Lulu's
Pris: 149 kr
   
   
   
Familien: Spar 59%
13 nr + Strikkeskatter
Pris: 259 kr
   
   
   
Det Nye Shape Up: Spar 40%
6 nr + Johaug løpeshorts
Pris: 249 kr
   
   
   
Foreldre & Barn: Spar 35%
6 nr + Vognpose
Pris: 269 kr
   
   
   
Se og Hør Tirsdag: Spar 38%
7 nr
Pris: 199 kr
       
   
        Lik oss på facebook
       
Hvis du ikke ønsker å motta flere nyhetsbrev fra Bladkongen.no, klikk her...

* Frakt kan tilkomme og er spesifisert per tilbud.
Bladkongen.no reserverer seg for skrivefeil og eventuelle prisendringer i nyhetsbrevet.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter