Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 19. juni 2016

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Klage/Fwd: Profil på Gaysir
Erik Ribsskog     Sun, Jun 19, 2016 at 10:14 AM
To: juridisk
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Gaysir/Robert
Date: 2016-04-13 8:48 GMT+02:00
Subject: Re: Klage/Fwd: Profil på Gaysir
To: Erik Ribsskog


Hei igjen,

Da har jeg fått svar fra denne Tore. Han husker dessverre ikke navnet på profilen, for det er jo en stund siden han sendte deg mailen (4. februar). Uten et profilnavn eller vedkommendes epostadresse, har vi ingen mulighet til å finne ut hvem det er som har opprettet den falske profilen.

Mvh
Robert Tomter
www.gaysir.no


12. april 2016 kl. 15.06 skrev Gaysir/Robert :

    Hei igjen,

    Da har jeg sendt mail til denne Tore som sendte deg mailen du la ved nedenfor. Forhåpentligvis kan han gi oss svar på hva navnet på denne falske profilen er, slik at vi kan ta tak i dette.

    Mvh
    Robert Tomter
    www.gaysir.no


    12. april 2016 kl. 08.09 skrev Gaysir/Robert :

        Hei,

        For å kunne hjelpe deg, må vi vite navnet på profilen som utgir seg for å være deg på Gaysir. Jeg skal ta kontakt med denne Tore som har sendt deg mail og høre om han vet det, siden han har sendt deg mailen nedenfor. Hvis vi finner ut av profilnavnet, er neste steg å politianmelde forholdet, noe du må stå for selv (som fornærmet part).

        Husk at det ikke er Gaysir som forårsaker dette, men folk som misbruker vår tjeneste, noe det ikke er mulig å gardere seg 100% imot. Jeg tror heller ikke Datatilsynet kan hjelpe deg så mye i denne saken, annet enn med informasjon.

        Mvh
        Robert Tomter
        www.gaysir.no


        12. april 2016 kl. 04.29 skrev Erik Ribsskog :

            Hei,

            dette er trakassering som følge av identietstyveri, (virker det som).

            (Jeg har ikke kontaktet disse).

            Vennligst rydd opp!

            Med hilsen

            Erik Ribsskog

            PS.

            Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
            virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
            jeg).


            ---------- Forwarded message ----------
            From: Boss 911
            Date: 2016-02-04 7:26 GMT+01:00
            Subject: Profil på Gaysir
            To: "eribsskog@gmail.com" <​​
            eribsskog@gmail.com>


            Hei

            Liker profilen din på Gaysir. Kunne du tenke deg å komme i kontakt med
            en mann 48 178/70 fra Lørenskog. Allsidige interesser og ikke
            verdensmester i noe, men åpen for det meste. Seriøs, diskre og holder
            avtaler. Du får sikkert kjempemange svar, men håper likevel jeg er en
            av de utvalgte som får et lite svar. Mulighetene er mange, kanskje
            bare et lite svar som skal til.

            Tore

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter