Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 1. juli 2016

Min Bok 10 - Kapittel 39

Det var forresten sånn, på Arvato.

At de også hadde noen brus-maskiner og sånn, i femte etasje, (i Cunard-bygningen).

Så det er mulig, at den ene nye kaffe-maskinen, egentlig var bestilt, for at den skulle stå, i femte etasje.

Men der, så var det litt 'ekkelt', å handle, (husker jeg).

For der, så hadde de vel ikke, noe eget spiserom.

Men det satt folk, (som jobbet på andre avdelinger, enn MSPA), og jobbet, (i callsenter-jobber), like ved, der disse maskinene stod, da.

Så det er mulig, at de fortsatt hadde kyllingsuppe osv., i femte etasje.

Men å ta heisen opp dit, (når MSPA holdt til, i andre etasje), det ville vel kanskje, ha vært, litt rart/klamt, da.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Og så, ble det vel muligens sånn, at etter at det brant, på IT-avdelingen sitt rom.

(Et rom, som lå vegg-i-vegg, med spiserommet, (i andre etasje)).

Så fikk heller IT-avdelingen spiserommet, (etter brannen).

(Mens de pusset opp, i det gamle rommet deres, da.

Noe sånt).

Og da, (etter brannen, hos IT-avdelingen).

Så ble det sånn, at vi hos Arvato, begynte å bruke, en slags Cunard Building-kantine, i kjelleren, (i the Cunard Building), da.

Og der jobba vel forresten, hu vaskedama, (med rødt hår), hvis jeg husker riktig.

(Så det er mulig, at hu egentlig var, en slags kantinedame, da.

Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Det var også sånn, (på Arvato), at Karianne Kynbråten, hadde med seg, noen norske kryssord-blader, (på jobb), husker jeg.

Og det var også sånn der, (den første tida, som jeg jobba, på Arvato), at jeg pleide å spørre, mine kollegere, (mest de norske vel), om det var noe musikk eller filmer, som de ville, at jeg skulle finne for dem, på nettet, (med Taru sin PC, i Mandeville Street).

(En vane, som jeg hadde, fra Rimi Bjørndal.

Fra den tida, jeg jobba, som låseansvarlig der.

Fra sommeren 2002 til desember 2003).

Og Karianne Kynbråten, hu ville, at jeg skulle finne, noe musikk, med bandet Lasgo, (for henne), husker jeg.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Karianne Kynbråten klagde også på meg, en gang, (på Arvato), nærmere jul, (i 2005), husker jeg.

Hu sa nemlig, at jeg så ut, som julenissen.

For jeg hadde ikke vært, noe flink, til å stusse helskjegget mitt, da.

Så det ble rimelig langt da, (for å si det sånn).

Men på nyåret, i 2006.

Så slutta jeg helt, med helskjegg, og begynte, å barbere meg igjen, (hver dag), da.

(For å si det sånn).

Og da kikka, hu Katarina Murie, rimelig rart/lurt på meg, (i et slags møte, var det vel muligens), etter at hu kom tilbake, fra juleferie, (mener jeg å huske).

(Det møtet, kan muligens ha vært, noe med han tyske direktøren, som jeg nevnte, i det forrige kapittelet.

Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Det var fortsatt, mye mer som hendte, den tida som jeg bodde, i Mandeville Street.

Og dette tenkte jeg, at jeg skulle prøve, å få skrevet mer om, i de neste kapitlene, av Min Bok 10.

Så vi får se om jeg klarer å få til det.

Vi får se.       

PS.

Det var også sånn, (på Arvato), at etter at jeg flytta, til Leather Lane.


(Noe jeg gjorde, i juli 2006, vel).

Så spurte jeg en gang, Emelie Wallin, (fra Sverige).

(Som pleide å sitte, ovenfor meg, (på Arvato), av en eller annen grunn).

Om det var noe musikk, som hu ville, at jeg skulle finne, for henne, (på nettet).

Og da svarte hu, at hu ville ha, et par Metallica-album, da.


Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Og den lappen, som Emelie Wallin skrev, den hadde jeg fortsatt, i leiligheten min, i Leather Lane, på den tida, som jeg dreiv, med arbeidssaken min, osv.

Og da jeg kom meg, på Facebook, på slutten, av 2007, (mens jeg fortsatt bodde, i Leather Lane).

Så skannet jeg masse rare lapper osv., som jeg hadde liggende, fra den dramatiske tida, (må man vel kalle det), etter at jeg flytta, fra St. Hanshaugen, i 2004.

Så den lappen, (fra Emelie Wallin), angående hvordan musikk, som hu ville, at jeg skulle finne, for henne.

Den har jeg fremdeles, (på Facebook), da.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Her er mer om dette:

mer om metallica


https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1002342293041&set=a.1002341933032.275.1059338080&type=3&theater

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter