Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 18. august 2016

Mer fra Facebook

furuseth facebook

PS.

Her er mer om dette:

Du og Terje Furuseth har ikke kontakt på Facebook
Seniorrådgiver for Statsarkivet i Hamar
Bosted: Hamar, Norway
  • Samtale startet i dag
  • Erik Ribsskog
    07:38
    Erik Ribsskog

    Heisann Furuseth,
    fant det da jeg søkte om meksikansk potetgull, på nettet.
    Husker du da du dro meg med, da du ga Bricen 'vannseng', (på Terningmoen)?
    Jeg har forresten slekt fra Brummundal, har jeg funnet ut.
    Ei byråkrat fra Hamar, som heter Ribsskog.
    Jeg ba henne hilse.
    Men vet ikke om hu har gjort det.
    Jeg har også vært sjefen til en Kjetil Furuseth, da jeg var butikksjef, på Rimi Langhus, (hvor jeg jobba, som butikksjef, fra 2001 til 2002).
    Ser at du jobber på Statsarkivet.
    Kan du finne ut noe om min fars firma Neptun Trading, fra 80-tallet, (Billingstad-sletta).
    Prøver også å finne min tid fra Osloløpet i 1993, (da jeg bytta vakt med Paulsen, for å være med, og så måtte jeg ha vakt, på 17. mai).
    Dette var med Rimi Munkelia, (hvor jeg jobba annenhver lørdag, det siste halve året, under førstegangstjenesten).
    Hvorfor var det, at du skulle ha meg med, på å gi Bricen vannseng da.
    Bare lurte.
    Har også en bror, (Axel Thomassen), som har svart belte i karate osv.
    Det hadde han ikke, på den tida, vi var i militæret.
    Men det er mulig, at jeg kan ha nevnt han, siden at du var Norgesmester, i en kampsport, vel.
    Jeg får heller ikke bekreftelse på at jeg var med i garnisjonsmesterskapet i skyting, på Terningmoen, (siden at jeg var en av de fem beste skytterine i troppen vel, på militærskyte-måten ihvertfall).
    Og jeg får ikke erstatning for frostskade på øret.
    Og ingen husker at jeg fikk den frostskaden på vinterøvelsen.
    Bra hvis du kan bekrefte det, så kan jeg sende til troppsjef Frøshaug, som nå er rimelig høyt oppe i Vernepliktsverket, vel.
    Husker du hva troppsjefen etter Frøshaug het igjen, forresten?
    Jeg har truffet din lagfører Warming, et par ganger, på Burger king, (blant annet), etter at vi dimma.
    Han pleier å være pussa, inne på Burger king, nederst i Karl Johan, noen ganger, (har jeg merka).
    Traff også Warmiing på en rep-øvelse i mob-hæren, i 1994, vel.
    Og så ble jeg overført til en forløper til Derby, i HV.
    (Støtte-området het avdelingen).
    Selv om jeg hadde kneskade.
    Så jeg var ikke med på øvelse hvert år, for å si det sånn.
    Og de hadde også 12.7-tropp osv., i Støtte-området.
    Så det var rimelig 'Texas', må jeg si.
    Det var liksom mer som hæren, enn som HV, vil jeg si.
    Så dette undrer jeg litt over enda, må jeg si.
    Har også bodd i mange år i England, (fra 2004 til 2014), og har begynt å blogge, osv. osv.
    Alle tingene mine, (inkludert bilder fra førstegangstjenesten som Sundheim sendte meg), er hos City Self-Storage, (eller HV muligens), og disse nekter å gi meg de tingene tilbake, etter ti år, i England.
    Så det er mye rart.
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter