Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 24. august 2016

Mer om Christell sin svenske ektemann

Min fars stedatter Christell sin svenske ektemann.

(En kar ved navn Mattias, (fra Stockholm), vel).

Han hadde visst fått gressklipperen over seg, (i sin jobb, som landskapsarkitekt, eller hva det heter), rundt årtusenskiftet, ifølge min søster Pia.

(Dette kan ha vært noe Pia sa, mens vi kjørte, til begravelsen, til min grandonkel Gunnar Bergstø, i Holmsbu, i 2001.

Eller om det kan ha vært, mens vi kjørte, til begravelsen til bestemor Ågot, (som døde, noen måneder tidligere, i 2001).

Eller om det kan ha vært, mens vi kjørte, til tante Ellen sin bursdag, (i Nevlunghavn), i 2001.

Eller om det kan ha vært, mens vi kjørte, til bestemor Ingeborg sin bursdag, (i Nevlunghavn), i 2002.

Eller om det kan ha vært, på vei, til et av besøkene, hos onkel Martin og dem, (i Kvelde), i årene etter årtusenskiftet.

Noe sånt).

Og da, så lurte jeg på, om Mattias hadde blitt hjerneskadet, (husker jeg).

Men det kan jo ha vært, (har jeg tenkt seinere), at hans 'understell', ble skamfert.

(For Pia var ikke klar, når det gjaldt, hva som gikk galt, (med Matias).

Men Mattias hadde visst blitt funnet, med en sånn 'gressklipper-bil', liggende over seg, da.

Noe sånt).

Men Christell har vel fått unger, etter det igjen.

(Hvis jeg ikke tar helt feil).

Men det kan kanskje ha vært snakk om, kunstig befruktning, (tenker jeg nå).

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om Mattias:

mer om mattias

 http://johncons-mirror.blogspot.no/2016/07/na-har-jeg-vrt-pa-nasjonalbiblioteket.html

PS 2.

Christell sin svenske ektemann, heter visst egentlig Erik Mattias Lindblom, (men han kalles bare Mattias, (sånn som jeg har forstått det), omtrent som når det gjelder, min avdøde mors yngre bror Martin vel, som egentlig heter Johan Martin):

erik mattias lindblom

https://www.1881.no/anleggsgartner/anleggsgartner-buskerud/anleggsgartner-drammen/lindblom-erik-mattias_101465754S1/

PS 3.

Sånn så det visst ut der, i 2010, (så de har gjort en del byggearbeid, kan det virke som):

bygget på huset osv

https://www.google.no/maps/uv?hl=no&pb=!1s0x4641249ac5d35999:0x270e2cec326467bb!2m5!2m2!1i80!2i80!3m1!2i20!3m1!7e115!4s/maps/place/erik%2Bmattias%2Blindblom/@59.7176546,10.1371393,3a,75y,299.43h,90t/data%3D*213m4*211e1*213m2*211stRUrQy2lU6pzH183QjDABg*212e0*214m2*213m1*211s0x0:0x270e2cec326467bb!5serik+mattias+lindblom+-+Google-s%C3%B8k&imagekey=!1e2!2stRUrQy2lU6pzH183QjDABg&sa=X&ved=0ahUKEwjh2IjNgNvOAhXLVSwKHez0AYkQpx8IYzAO

PS 4.

Mattias sitt firma, heter visst Stonetech, (og det er visst et såkalt NUF-firma, nemlig en norsk avdeling, av et utenlandsk foretak):

stonetech paint

http://1885.no/info/stonetech

PS 5.

Her er mer om Stonetech:

mer om stonetech

http://companyformationuk.co/Officers/STONETECH-NORWAY-LTD/8546134

PS 6.

Stonetech er visst et engelsk firma, (kan man se, i PS-et ovenfor).

Men min søster Pia, sa til meg, rundt årtusenskiftet, (må det vel ha vært).

At Mattias kjørte fram og tilbake, mellom jobb i Sverige og bosted i Drammen/Norge, 'hele tida'.

Så Mattias har også hatt virksomhet(er), i Sverige, (og ikke bare i Norge og England), da.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 7.

Den eneste gangen, som jeg har prata, med Mattias, det var, en 17. mai, (da Pia og Christell, dro meg med, ut på byen, i Oslo), et av årene, før årtusenskiftet.

Og da fortalte Mattias, (av en eller annen grunn), at han holdt, med AIK, (som er en Stockholm-klubb vel).

Og jeg har derfor trodd, at han var, fra Stockholm.

Men det kan virke som, (fra noe jeg fant, på nettet nå), at han er, fra Umeå.

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 8.

Her er mer om dette:

grankotten i umeå

http://www.proff.se/befattning/erik-mattias-lindblom/-/10700350/

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter