Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 16. august 2016

Warsan, (som jeg ansatte, på Rimi Nylænde, i 1999, var det vel), har visst vært med, på en slags missekonkurranse

warsan missekonkurranse 2

http://johncons-mirror.blogspot.no/2016/07/fler-mobilbilder_30.html

PS.

Her er mer om dette:

mer om missekonkurranse

(Samme link som ovenfor).

PS 2.

Enda mer om dette:

enda mer om dette warsan

(Samme link som ovenfor).

PS 3.

Halima Jamma, må være Warsan sin mor, (som deltok, på en varetelling, (på Rimi Nylænde), da hu var med, et lokalt idrettslag, (som Rimi ville, at butikken skulle bruke, til å telle varer, for å spare penger), var det vel):

halima jamma

(Samme link som ovenfor).

PS 4.

Halima Jamma, har cirka samme etternavn, (kan det virke som), som Nina Jama/Jamma, (en somalisk-dansk-engelsk dame), som jobba, på Arvato sin Microsoft Scandinavian Product Activation, (i Liverpool), i 2006.

Men jeg visste ikke, (før her om dagen), at Warsan sin mor, het/heter Jamma, til etternavn.

Så det var ikke sånn, at jeg snakka, med Nina Jamma, (på jobb, for Arvato), om at jeg kjente noen, som muligens var hennes slektninger, i Norge.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 5.

Halima Jamma forklarer om omskjæring, i Aftenposten-artikkelen, i PS 3.

Og min lillesøster Pia, er også veldig opptatt, av omskjæring.

Husker jeg fra juleferien 1994.

Da Pia og jeg overnattet, hos vår stesøster Christell, og hennes venninne Hege Snoghøj f. Lund, (i Konnerudgata), i Drammen.

For da begynte Pia, å plutselig prate, (med Hege), om omskjæring, (og hvor ille det var).

(Noe sånt).

Mens jeg var, i samme rom, (et rom, som var delt stue og kjøkken), som dem.

Men Pia er jo ikke fra Afrika, (som Halima Jamma).

Men Pia var på den tida gravid, med Keyton fra Somalia, sitt barn, (husker jeg).

(Nemlig min nevø Daniel Gullit Ribsskog.

Som er født, sommeren 1995).

Og Pia har også en gang, (litt tidligere på 90-tallet), forklart for meg, hvordan de koker spagetti, i Somalia, (som var en tidligere italiensk koloni, forklarte min søster).

Og Pia har også klaget på meg, (på den tida, som vi bodde, i samme Ungbo-bofelleskap, fra 1993 til 1995).

Over at jeg ikke stelte meg, på samme måte, som Keyton hadde forklart, at menn i Afrika/Somalia stelte seg.

(For menn i Afrika, brukte bare barberskum, i ansiktet, forklarte Pia.

Mens hu klagde på meg, for å ikke være, som menn, i Somalia da, må man vel si).

Så det er mulig, at Pia, liksom har blitt adoptert, av sin somaliske kjæreste/samboer, (fra første halvdel av 90-tallet), Keyton.

Og at Pia liksom har blitt, mer somalisk, (enn norsk), da.

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Mer om Warsan Adam:

mer om warsan adam

(Samme link som ovenfor).

PS 7.

Enda mer om Warsan Adam:

enda mer om warsan adam

(Samme link som ovenfor).

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter