Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 9. september 2016

Det her må være Christell sin sønn, Tristan Erik Humblen, (kjent fra dødsannonsen til Solveig Rasmussen)

christell sin sønn

http://www.pressreader.com/norway/drammens-tidende/20131003/282510066276847

PS.

Her er mer om dette:

mer om tristan erik humblen

http://www.pressreader.com/

PS 2.

I dødsannonsen til Solveig Rasmussen, (fra 2011), så blir visst Christell sin sønn, bare kalt: 'Lillegutt':

blir bare kalt lillegutt

http://johncons-mirror.blogspot.no/2016/07/na-har-jeg-vrt-pa-nasjonalbiblioteket.html

PS 3.

Men i sin bestemor Haldis sin bursdag-annonse, (fra 2013), så blir Christell sin sønn, kalt Tristan:

bestemor haldis tristan

http://johncons-mirror.blogspot.no/2016/08/fler-mobilbilder_26.html

PS 4.

Mer om Christell sin sønn:

enda mer om tristan

(Samme link som ovenfor).

PS 5.

I PS 4, så hilses det, fra Mathias.

Som vel skal være Christell sin svenske ektemann Erik Mattias Lindblom.

Og i PS 3, så hilses det, fra en Matte.

Som vel også skal være, den samme svenske ektemannen, (skulle man vel tro, ihvertfall).

Nå er det vel muligens sånn, at man i Sverige, ofte kaller, en Nils, for 'Nisse', (for eksempel).

(Noe sånt).

Men hva denne tradisjonen eventuelt kommer av.

Det veit jeg ikke.

Så det kan kanskje virke som, at min stesøster Christell, har adoptert, noen slags svenske navne-skikken.

Men jeg har aldri selv, bodd i Sverige, (for eksempel).

Så svenske tradisjoner, er ikke min sterke side, (for å si det sånn).

Så at det plutselig står Matte, (istedet for Mattias), det må man vel da gå ut fra, at skal bety, noe lignende, av Mattias.

Men mine kunnskaper, om svenske tradisjoner, er ikke så gode, dessverre.

Så jeg tørr ikke si noe, hundre prosent sikkert her, (for å si det sånn).

For her kan det være kulturelle ting, som man nok skulle ønske, at man forstod mer av.

(For i Norge, så kaller man vel ofte, en Nils, for Nils, liksom.

Og ikke for Nisse, (for å si det sånn)).

Så dette er kanskje ting, som det er litt vanskelig/kronglete, for nordmenn, å forstå.

Så jeg må si, at det nesten kan se ut som, at min stesøster Christell, har blitt litt svensk, (med sin 'Matte-hilsen', osv.).

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Her er et eksempel, på at Nils har blitt til 'Nisse', (i Sverige):

nils karlsson blir til mora nisse

https://no.wikipedia.org/wiki/Nils_Karlsson

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter