Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 9. september 2016

Mer fra Facebook

mer fra facebook turid humblen

PS.

Her er mer om dette:

  • Samtale startet i dag
  • Erik Ribsskog
    15:10
    Erik Ribsskog

    Hei,
    jeg søkte på min stesøster Christell sitt etternavn, og fant ut, at dere driver motebutikk, i Bergen.
    Christell vil ikke snakke om gamle dager, så det er ikke så lett, å finne ut, om slektninger, osv.
    Var det deg, som min fars samboer Haldis, traff på etablererkurs, for kvinner, på 80-tallet?
    Haldis var vonbråten da hu kom tilbake til vannsengbutikken, (hvor jeg nettopp hadde stilt ut en brosjyre, som jeg lagde på oppdrag, av min far, mens Haldis var på kurs).
    Min halvbror Axel, (som har bodd på Røa blant annet), er veldig glad, i moteklær.
    Men han likte best Gant, (og ikke Boss og Armani), sånn som jeg husker det.
    Og Haldis har jo jobba, på Cubus, i Drammen.
    Men det er kanskje ikke like fint.
    Bare lurte på om jeg har truffet dere, for eksempel i det bryllupet, i slekta til Haldis, som jeg var på, (det året jeg var russ), i Kristiansand, våren 1989.
    Det er artig med internett og Facebook osv., for da er det enklere, å finne ut, av slekt, osv.
    Har kontaktet Bjørn Humblen, (for noen år siden), som forklarte, at han ikke lenger, var medlem, av johanitterordenen.
    (Noe sånt).
    Det er kanskje din svoger, eller noe sånt?
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter