Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 15. september 2016

Jeg sendte en e-post til Riksarkivet

Erik Ribsskog

Spørsmål om dødsfall i Alicante i 1985

Erik Ribsskog Thu, Sep 15, 2016 at 5:01 AM

To: Seksjon for brukertjenester

Cc: emb.madrid@mfa.no

Hei,
takk for svar!
Nå var nå dette, en e-post, som jeg sendte, til ambassaden i Madrid.
Og så sendte jeg en kopi, til deres informasjon, (som de sier i Danmark, sånn som jeg husker det).
Så vi får nå la ambassaden finne ut av det, synes jeg.
Jeg kan også ta med om, at min stesøster Christell Humblen sin nå avdøde far Oddbjørn Humblen, var norsk visekonsul, (ulønnet), på Madagaskar, på slutten av 60-tallet.
Og da var han visst, på besøk, i spedalske-kolonier der, osv.
Så jeg får bare håpe, at den samme iver og ånd, også kommer over stasjonen i Spania.
Sånn at det er mulig, å finne ut mer, om det her.
På forhånd takk for eventuell hjelp!
Mvh.
Erik Ribsskog




2016-08-22 14:35 GMT+02:00 Seksjon for brukertjenester <post@arkivverket.no>:
Vedlagt følger svar på e-post av 03.08.2016, vår ref. 2015/30757.

PS.

Her er e-brevet fra Riksarkivet:

img335

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter