Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 20. oktober 2016

Jeg sendte en e-post til Statsarkivet i Trondheim

Erik Ribsskog

Spørsmål om Idar Sandersen snekkerfirma i Oslo

Erik Ribsskog Thu, Oct 20, 2016 at 7:32 AM

To: Statsarkivet i Trondheim - seksjon for formidling
Cc: statsarkivet.oslo@arkivverket.no, statsarkivet.kongsberg@arkivverket.no, "drammen.tingrett" , tilsynsutvalget@domstol.no, "HRET (postmottak)"

Hei,
takk for svar!
Dette gjelder virksomhet med følgende organisasjonsnummer: 970 226 664.
Link: http://www.purehelp.no/company/details/sandersenidardoedsbo/970226664
Det står 'Idar Sandersen dødsbo' der nå.
Men det må være noe tull.
For min far frasa seg arv, etter Idar sine brødre, og jeg arvet, i 2005.
Så at noe skjer her, bak min rygg, det synes jeg høres rart ut.
Men det står også: 'Møbelproduksjon', (eller noe i den duren).
Jeg sender også kopi til Statsarkivet i Oslo.
Dette er jo snakk om en Oslo-virksomhet, så det er kanskje de, som har best orden, i sysakene, (når det gjelder dette), hadde jeg nær sagt.
Igjen takk for svar!
Mvh.
Erik Ribsskog



2016-10-06 13:52 GMT+02:00 Statsarkivet i Trondheim - seksjon for formidling <post@arkivverket.no>:
Til Erik RibsskogStatsarkivets saksnummer 14/14567

Vedlagt følger svar på henvendelse til Statsarkivet i Trondheim.

Vennlig hilsen
Gunnar Klippenvåg Sørum
Arkivar
Statsarkivet i Trondheim

PS.

Her er e-brevet fra Statsarkivet i Trondheim:

ebrev statsarkivet i trondheim

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter