Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 9. oktober 2016

Min farfars fetter Philip Brunmark, var også en god langrennsløper

også god langrennsløper

PS.

Her er mer om dette:

mer om god langrennsløper

PS 2.

Min farfars fetter, hadde en grei stil, i hoppbakken:

farfars fetter grei stil

PS 2.

Min farfars kusine Claudia Brunmark, (Holger Phillip Brunmark sin søster), ble visst gift, med en Sverre Hellum:

gift med en sverre hellum

PS 3.

Jeg gikk forresten, i samme klasse, som en Svein Hellum, fra Svelvik.

Da jeg gikk på økonomilinja, på Sande videregående, (skoleåret 1987/88).

Og hu Claudia Brunmark, (og moren), ligger visst begravet, på Svelvik kirkegård.

(Mener jeg å huske).

Så jeg lurer litt på, om han Sverre Hellum, kan være en i slekta, til min tidligere klassekamerat Svein Hellum.

Hm.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 4.

Det kan kanskje virke som, at hu Claudia, (min farfars kusine), ble gift på nytt, med en Lars Olsen Knem, etter at Sverre Hellum døde, (noe sånt):

claudia knem

PS 5.

Her er min tidligere klassekamerat Svein Hellum, (sammen med Kenneth Sevland, som dro meg med, på språkreise, til Weymouth, sommeren 1986), som Sande-russ, (det året, som jeg var utvekslingselev, i Drammen):

svein hellum sevland

http://johncons-mirror.blogspot.no/2014/12/det-her-er-min-klassekamerat-svein.html

PS 6.

Jeg fant ikke Svein Hellum, (på Facebook), men han har visst ei kone, som heter Trine Skjeggerud:

skjeggerud

http://www.svelviksposten.no/nyheter/nyheter/eiendomshandel-i-svelvik/s/2-2.1781-1.7477740?localLinksEnabled=false

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter