Klage/Fwd: Microsoft kundetilfredshetsundersøkelse
Erik Ribsskog
To: juridisk
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ----------
From:
Date: 2016-07-03 15:30 GMT+02:00
Subject: Microsoft kundetilfredshetsundersøkelse
To: eribsskog@gmail.com
Kjære kunde!
Takk for at du bruker våre tjenester. Vi ønsker å få tilbakemelding fra deg slik at vi kan bedre kvaliteten på våre tjenester.
Hvis du ikke allerede har besvart undersøkelsen, vil Microsoft sette stor pris på om du kan avse to minutter. Vi ønsker å stille deg et par spørsmål angående din kontakt med oss den 27. juni 2016. Saksnummeret var 1334101019.
Klikk her for å starte undersøkelsen.
Merk at denne invitasjonen snart utløper. Vær vennlig å besvare undersøkelsen før den 9. juli 2016.
Vi takker for at du tar deg tid til å gi oss dine tilbakemeldinger.
-- Vennlig hilsen Microsoft kundeservice.
Microsofts personvernerklæring for fornøydhetsundersøkelser: Microsoft ønsker å beskytte dine personlige opplysninger. Denne undersøkelsen vil ikke be om eller innhente ytterligere personlige opplysninger fra deg. Du finner mer informasjon ved å klikke her.
Hvis du ikke kan huske at du nylig kontaktet Microsoft Support, kan du la oss få vite det ved å klikke her. Vi vil ikke lenger sende deg e-poster om denne bestemte kontakten.
Denne meldingen ble sendt til eribsskog@gmail.com fra microsoftsupport@surveysitemail.com. Du har mottatt denne meldingen fordi enten du eller noen andre som bruker denne e-postadressen har kontaktet Microsoft Assisted Support tidligere. Hvis du vil bli fjernet fra e-postlisten for kundefornøydhetsundersøkelser fra Microsoft Assisted Support, klikker du her.
Microsoft Corporation
One Microsoft Way
Redmond, WA 98052