Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 10. november 2016

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Fullfør bestillingen av Lån
Erik Ribsskog Thu, Nov 10, 2016 at 8:01 PM
To: "Lendo, Kundeservice"
Cc: juridisk
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg har også bodd i England, i mange år.

Og der sier de: 'Mr. Ribsskog', (og ikke fornavnet).

Hva er galt med bare 'hei', liksom.


2016-10-04 17:52 GMT+02:00 Lendo, Kundeservice :
Hei Erik,



Jeg kan ikke se en aktiv søknad som er registrert med din epost.



Du kan hvert fall være trygg på at det ikke er en søknad inne hos oss registrert med denne eposten.



Ha en fin dag videre.

Med vennlig hilsen
Leifur Jakobsson
Finansrådgiver

Logo e-post

Lendo AS
Grensen 5-7
0159 Oslo
Telefon: 22 00 70 70







Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 4. oktober 2016 17:39
Til: juridisk
Kopi: post@piv.no; Lendo, Kundeservice
Emne: Klage/Fwd: Fullfør bestillingen av Lån



Hei,

dette er trakassering som følge av identietstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).

PS 2.

Sender også kopi, til Personvernnemda, siden at Datatilsynet ikke tar de mange sakene, som jeg har sendt de, på alvor, (kan det virke som).


---------- Forwarded message ----------
From: Lendo.no
Date: 2016-07-23 1:55 GMT+02:00
Subject: Fullfør bestillingen av Lån
To: eribsskog@gmail.com


Få lavere rente, refinansier dine kredittkort og smålån!

Ingen bilder i mailen? Klikk her



Bilde er fjernet av sender. Lendo





22 00 70 70 Vi er åpent fra 09.00 til 18.00. Du kan kontakte oss her.



Få lavere rente, refinansier dine
kredittkort og smålån!

Vi presser rentene for deg.

1. En søknad
2. Svar fra 10 banker
3. Du velger det beste tilbudet



Lånebeløp

500000

Nedbetalingstid

7 år

Fullfør din søknad »



TRENGER DU HJELP?



Bilde er fjernet av sender. 22 00 70 70

Bilde er fjernet av sender.

Send e-post



Denne mailen ble sendt til eribsskog@gmail.com
Klikk her om du ikke vil motta servicemail

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter