Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 11. november 2016

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Takk for at du har vist interesse og henvendt deg til Bufetat - Fosterhjemstjenesten.
Erik Ribsskog Fri, Nov 11, 2016 at 7:49 AM
To: ROS - Fosterhjemsrekruttering
Cc: juridisk
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg har også bodd, i mange år, i England.

Og der sa de 'Mr. Ribsskog', og brukte ikke fornavnet mitt sånn.

(Det blir som noe litt klamt, måten dere bruker fornavnet mitt på, synes jeg).

Hva er galt, med bare 'hei', lurer jeg.


2016-06-15 9:25 GMT+02:00 ROS - Fosterhjemsrekruttering :
Hei Erik



Forstår det slik at du har mottatt informasjon fra Bufetat uten at du selv har bedt om det. Det beklager vi på det sterkeste. All kontaktinformasjon i saken som var knyttet til din epostadresse er nå slettet. Skulle du, mot formodning, motta mer uønsket informasjon fra oss setter jeg pris på at du melder fra om det.



Takk for tilbakemelding og beklager enda en gang det som har skjedd.



Med vennlig hilsen



Bente Helen Hetland Jonas

Systemadministrator ROS



Barne-, ungdoms- og familieetaten

Tlf. direkte 466 19 261



E-post bente.helen.hetland.jonas@bufetat.no



www.fosterhjem.no

www.bufetat.no



Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 15. juni 2016 02:06
Til: juridisk
Kopi: ROS - Fosterhjemsrekruttering
Emne: Klage/Fwd: Takk for at du har vist interesse og henvendt deg til Bufetat - Fosterhjemstjenesten.



Hei,

dette er trakassering som følge av identietstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From:
Date: 2016-05-13 13:02 GMT+02:00
Subject: Takk for at du har vist interesse og henvendt deg til Bufetat - Fosterhjemstjenesten.
To: eribsskog@gmail.com


Hei Erika

Takk for at du har vist interesse og henvendt deg til Bufetat - Fosterhjemstjenesten. For oss i Bufetat er det svært viktig å følge opp de som henvender seg til oss på en god måte. For å hjelpe oss med det, bruker vi et elektroniske system for oppfølging av henvendelser, ROS (Registrering – Oppfølging – Service). Her registreres ditt navn og din kontaktinformasjon. For at vi skal kunne gi deg/din familie god service vil også evt. avtaler og andre kontaktpunkt bli registrert.

Det lagres ikke sensitive opplysninger i ROS.

Opplysninger som registreres om deg/din familie vil ikke bli delt med noen utenfor Bufetat. Det er frivillig og uforpliktende å gi opplysninger til Bufetat i forbindelse med deres kontakt. Registreringen i ROS vil bli oppbevart inntil annen avtale blir gjort mellom deg/din familie og Bufetat.

Du kan når som helst ta kontakt med systemadministrator dersom du har spørsmål til denne e-posten, eller ønsker å avslutte registrering.

E-post til systemadministrator er ros@bufetat.no

Med vennlig hilsen
Bente H H Jonas
Systemadministrator ROS
Bufetat
Tlf: 466 19 261

Denne e-posten er automatisk generert, du trenger ikke svare

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter