Deres brev av 16. januar/Fwd: [Ticket#2016062510001545] Saksnr 12214394
Erik Ribsskog
Til: CSNO Database
Kopi: tilsynsutvalget@domstol.no, Tilsynsutvalget
Hei,
jeg var ikke et sekund i Norge, (jeg bodde i England), fra sommeren 2005 til høsten 2014.
Så det er noen, som har hatt, noen 'russiske' saker mot meg, uten å stevne meg, (som det vel heter).
Så dette må jeg klage på.
Erik Ribsskog
31. januar 2017 kl. 11:42 skrev CSNO Database
Hej Erik,
Vi vill självklart inte ha saker i vår databas som inte är korrekta.
Jag har idag varit i kontakt med Lindorff gällande denna sak och fick information om att de har fått en dom i saken från den 4 september 2006.
Om du är oenig i detta måste du kontakta Lindorff som kan skicka oss ett slettemeddelande om de är eniga i att saken skall slettes.
I annat fall kan du skicka oss information från din advokat att domen från 2006 är anket.
Det är datatilsynet som är vår tillsynsmyndighet och som du skall vända dig till om du vill klaga på oss.
Med vennlig hilsen/Kind regards
Beskrivning: Beskrivning: Description: Creditsafe
Beskrivning: Beskrivning: Description: cid:image006.gif@01CFDCC0.C2F0B460
Kerstin Johansson
Data Quality | Creditsafe Scandinavia
Switchboard: +47 800 24 722
Customer Service: +47 800 24 900
www.creditsafe.se
Från: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Skickat: den 27 januari 2017 16:34
Till: Info
Kopia: Forbrukerrådet; tilsynsutvalget@domstol.no; Tilsynsutvalget; post@inkassoklagenemnda.no; Forbrukerombudet; post@finkn.no; Akademikerforbundet; Politikk Høyre; Lindorff Kundesenter; no.kundesenter@intrum.com
Ämne: Deres brev av 16. januar/Fwd: [Ticket#2016062510001545] Saksnr 12214394
Hei,
jeg viser til Deres brev fra 16. januar, (se vedlegg), hvor dere nevner, noen inkasso-saker, (fra Lindorff og Intrum Justitia).
Nå er det sånn, at jeg har sendt, om alle inkassosaker, til Inkassoklagenemnda, (med en gang jeg fant ut, at de eksisterte, noe som var, for et par år siden cirka, hvis jeg ikke tar helt feil).
Så at noe skal registreres, på mitt navn, av noe sånt.
Det blir, som noe feil, mener jeg.
Og dette burde det også, være mulig, å få bekreftet dette, av Inkassoklagenemnda.
(Se også videresendt e-post).
Så dette må jeg klage på.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Erik Ribsskog
Dato: 24. januar 2017 kl. 21:47
Emne: Re: [Ticket#2016062510001545] Saksnr 12214394
Til: Forbrukerrådet
Kopi: tilsynsutvalget@domstol.no, Tilsynsutvalget
Hei,
ja, det er bare det, at denne Inkassoklagenemnda, må få ræva si i gir, (som de sier).
For det har gått år og dag, siden jeg hørte fra de, (må jeg si).
Erik Ribsskog
28. november 2016 kl. 10:52 skrev Forbrukerrådet
Hei
Dersom det er slik at du har saker til behandling i inkassoklagenemnda, så må du avvente resultat der. Vi i Forbrukerrådet kan ikke behandle inkassosaker, da det faller utenfor vårt klagesaksområde.
Med vennlig hilsen
Maria Elisabeth Noddeland
www.forbrukerrådet.no
14/11 2016 00:10 - Erik Ribsskog skrev:
Hei,
nå har jeg kikket litt, i mine gamle e-poster.
Og det var vel sånn, at dere her, har svart, på en kopi e-post, som jeg sendte dere, til deres orientering, (hadde jeg nær sagt).
Jeg hadde rollen forbruker/kunde, da jeg tok opp, disse lånene, i sin tid.
Og det er også sånn, at jeg må varsle om, at jeg i disse sakene, blir overkjørt, ikke bare av inkasso-bransjen, men også av domstolene.
For eksempel så bodde jeg, i England, fra 2004 til 2014.
Og jeg var ikke, et sekund, i Norge, fra 2005 til 2014.
Likevel så har det blitt foretatt rettsaker mot meg, i Norge, bak min rygg, (uten at jeg engang har blitt varslet), i disse nevnte inkasso-sakene.
Så her er det noe slags svindel/korrupsjon, som foregår/har foregått.
Erik Ribsskog
2016-06-27 8:23 GMT+02:00 Forbrukerrådet
Hei
Våre lovområder er forbrukerkjøp, håndverkertjenester og angrerett. Jeg kan ikke se at du har en sak gående hos Forbrukerrådet.
Vi håper dette vil være til hjelp.
Med vennlig hilsen
Carl Raastad
www.forbrukerrådet.no
25/06 2016 00:20 - Erik Ribsskog skrev:
Hei,
som tidligere opplyst, så har jeg sendt, om alle disse sakene, til Inkassoklagenemnda.
Jeg venter på at de skal behandle disse sakene.
For jeg har fått vite, (av Intrium, var det vel), at en annen sak, (Entercard, var det vel), fra omtrent den samme tida, (rundt årtusenskiftet), var foreldet.
Så jeg mener at må nok antagelig det gjelde, for disse DNB-sakene, (fra den samme tida), også.
(Noe jeg har skrevet om, en rekke ganger).
Så jeg må be om at disse sakene fryses, til at Inkassoklagenemnda, har fått sett på dette.
Erik Ribsskog
On Thu, Jun 2, 2016 at 3:00 PM, kundesenter@lindorff.com
sender oversikt over alle dine saker til Lindorff. Se vedlegg.
Med vennlig hilsen
LINDORFF OBLIGATIONS AS
** This message including any attachments may contain confidential and/or privileged information intended only for the person or entity to which it is addressed.If you are not the intended recipient you should delete this message and notify the sender.