Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 22. mars 2017

Jeg sendte en e-post til Helse- og omsorgsdepartementet

Erik Ribsskog

Du har kjernejournal

Erik Ribsskog 22. mars 2017 kl. 20:18
Til: Postmottak HOD
Kopi: "post@sivilombudsmannen.no" , Postmottak HTIL , Akademikerforbundet , Politikk Høyre , "sande.vgs"
Hei,

nå har jeg klaget, på dette, til Sivilombudsmannen.

(Jeg sendte bare, en kopi, til dere, til deres informasjon, som de sier).

Så dere får prøve å være litt stille nå da, mens Sivilombudsmannen ser på dette.

Erik Ribsskog



22. mars 2017 kl. 12:39 skrev Postmottak HOD <postmottak@hod.dep.no>:

Din henvendelse inneholder opplysninger som kan være underlagt taushetsplikt. For å kunne besvare din henvendelse på korrekt måte må departementet sende svaret per alminnelig post eller til din digi post adresse. Dersom vi ikke får noen av disse, kan vi dessverre ikke besvare din henvendelse. Departementet ber alltid om postadressen ved henvendelse fra privatpersoner når henvendelsen gjelder privatpersonens eget forhold

Mvh

Helse- og omsorgdepartmentet

Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 20. mars 2017 17.53
Til: post@sivilombudsmannen.no
Kopi: Postmottak HOD <postmottak@hod.dep.no>; Postmottak HTIL <postmottak@helsetilsynet.no>; Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>; Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>; sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>
Emne: Fwd: Du har kjernejournal

Hei,

jeg liker ikke den klamme og patroniserende tonen, i e-posten nedenfor.

Hvis dette er så sensitivt osv. så burde de ikke, ha begynt, å 'kødde' med det, vil jeg si.

Erik Ribsskog

---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Postmottak HOD <postmottak@hod.dep.no>
Dato: 20. mars 2017 kl. 13:44
Emne: SV: Du har kjernejournal
Til: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



Hei,

Henvendelsen din er mottatt i Helse- og omsorgsdepartementet.

For at vi kan oppfylle kravene om behandling av sensitive personopplysninger på en tilfredsstillende måte, er det fint om du kan oppgi din postadresse.

Saksnummeret ditt er 17/1426


Med vennlig hilsen

Postmottak 
Helse- og omsorgsdepartementet




Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter