Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 21. juni 2017

Hvordan jeg tror det må ha vært, da butikksjefene, i Rimi-distriktet til Anne Neteland, skulle kjøre, til utestedet Dattera til Hagen, (på Grønland), etter å først ha vært, på bedriftsbesøk/butikksjef-møte, hos Gilde, (hvor vi Rimi-butikksjefene, i Anne Neteland sitt distrikt, fikk masse gratis Gilde-kjølevarer)

utestedet dattera til hagen 2

PS.

Eller kanskje det kan vært sånn her:

noe sånt her muligens hm tilbud på pølser

PS 2.

Eller kanskje sånn her:

eller sånn her champagne fair trade 2

PS 3.

Eller kanskje sånn her:

eller kanskje sånn her kjøpe gilde mat hm

PS 4.

Det er mulig, at Rimi-folka, ikke tok med Gilde-varene, inn på nattklubben.

Men at de istedet, lot maten ligge igjen, i bilene sine, og bli varm.

Men han pakistanske butikksjefen, (i Anne Neteland sitt distrikt).

Han åt nok antagelig ikke svinekjøtt.

Så han la nok bare de varme Gilde-varene, sammen med butikken sine varer, da han etterhvert kom tilbake, til Rimi Veitvet, (eller hvor han jobba).

(For at butikken, skulle få bedre økonomiske resultater, da.

For å si det sånn).

Og jeg hørte ikke om, noe matforgiftning, i etterkant av denne mjølkedrikkinga, (eller hva man skal kalle det).

Så jeg regner med, at det meste, av Gilde sin gave-mat, gikk rett i søpla da, (for å si det sånn).

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Så det nattklubb-besøket, til Anne Neteland, (på dagtid).

Det gadd ikke jeg, å bli med på, (må jeg innrømme).

For hvor morsomt er det, å sitte, og vente på, noe dårlig sushi-mat.

Eller noe lunka melk, (for eksempel).

Men man sitter, og tenker på, at noe 'ordentlig' mat, som man har, i bilen, blir dårlig.

Nei, det blir bare, som noe tull, (vil jeg si).

Og så fikk jeg kjeft, for at jeg ikke var kollegial, etter å ha skulka, dette diskotek-besøket.

(Jeg sendte tekstmelding, om at jeg dro på jobb istedet, til Anne Neteland.

For jeg visste ikke hvor jeg skulle parkere engang.

For jeg pleide ikke, å gå ut, på Grønland, for å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Og da jeg jobba, som praktikant, i Norsk Hagetidend.

(Noe jeg jobba som, fra august til oktober, i 1990, var det vel).

Så var det sånn, at jeg ble brukt, som altmuligmann.

Og derfor, så ble jeg dratt med, for å jobbe, med standen, til Det Norske Hageselskap, på en landbruksmesse, på Hellerudsletta.

Og da ble jeg dratt med, av en Hageselskap-kollega, til Prior, (som eies av Nortura, som Gilde), ved lunsj-tid.

Og så fikk vi gratis mat, (eller om det var kjempebillig mat), i Prior-kantina, siden at vi jobba, for Det Norske Hageselskap.

Som også var del, av 'bondebevegelsen', da.

(For å si det sånn).

Så hvorfor åt vi ikke, på Gilde sin kantine, liksom.

Hvorfor skulle vi kjøre, til Dattera til Hagen, etter møte, hos Gilde.

Nei, det ga ikke så mye mening, (må jeg si).

For det ville jo uansett, ikke blitt, som noe kjempefestlig, (på Dattera til Hagen), må man vel si.

For vi kjørte jo alle bil.

Og da kan man jo ikke drikke, en øl til maten engang, (for å si det sånn).

(For da får man vel, for høy promille, til å kjøre).

Så dette var, rimelig 'merksnodig', (må jeg si).

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 7.

Så det å dra, på nattklubb, for å drikke melk.

Da er det, noe gærnt, som ikke riktig, (vil jeg nesten si).

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 8.

Han pakistanske butikksjefen, (i distriktet til Anne Neteland), må antagelig, ha gitt Gilde-maten sin, til Anne Neteland.

Og spurt henne om: 'Vil do ha min svinekjott?'.

(Noe sånt).

Og så fikk Anne Neteland 'plutselig' to poser, med Gilde-kjølevarer, da.

(Noe sånt).

Så hva som egentlig skjedde, med all Gilde-maten.

Det hadde det kanskje, vært artig, å visst, (for å si det sånn).

(Jeg kjørte først hjem, til St. Hanshaugen.

Med Gilde-maten.

Før jeg dro videre, på jobb.

Sånn som jeg husker det).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 9.

Det blir kanskje litt obskønt, (heter det vel), med sånne wienerpølser og firmafester osv. og, (må man vel si).

Så jeg får slutte å skrive, før det blir vitsing, med party-underholdning og selskapsleker, (som man kan bruke, disse nevnte Gilde-varene til), for å si det sånn.

For det skjedde litt av hvert, på Rimi-festene, (på 90-tallet ihvertfall), må jeg si.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter