Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 21. juni 2017

Sasha Gabor er født, i 1945. Og min far, er født, i 1944. Så Sasha Gabor har antagelig gått, i klassen under, min far. Men så hadde de, ganske små klasser, og derfor, så delte to klasser klasserom. Noe sånt

født i 1945 sasha gabor

http://www.filmfront.no/aktor/207889/sasha-gabor

PS.

Det er mulig, at det liksom var, en slags 'usynlig' strek, i klasserommet, som liksom var skille, mellom 6. og 7. klasse, da:

usynlig strek i klasserommet hm 2

http://bergerhistorie.no/bilder/1957-6-7-klasse/

PS 2.

Roar Eastwood, som satt, på raden foran faren min.

Han er født, i 1945, (ser jeg, på Biip).

Så det var nok ikke sånn, at klassen var delt, i en 6. klasse-sone og en 7. klasse-sone, likevel.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Her er mer om dette:

roar eastwood biip paint

http://www.biip.no/default.aspx?section=skatt&page=person&id=2619757

PS 4.

Syvende klasse, (som min far gikk i, på bildet ovenfor), var siste år, av realskolen.

Og min far gikk også framhaldsskole, (i Svelvik vel).

Og framhaldsskolen kunne være, på enten et, to eller tre år, (leste jeg, på Wikipedia).

Men min far gikk ikke gymnas, etter framhaldsskolen.

For han skulle nok da jobbe, med å hjelpe min farfar, med å bygge nytt verksted/ny fabrikk, på Sand/Roksvoll, osv.

(Noe sånt).

Så sånn var nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Faren min gikk visst også, i samme klasse, som ei Grethe Bullen.

Og da jeg bodde, i England, (hvor jeg bodde, fra 2004 til 2014), og dreiv med frostskade-sak der.

Så dro jeg, til et legesenter, i Liverpool, for å få legeerklæring.

Og lederen, for det helsesenteret, (Marybone vel), han het også Bullen, (hvis jeg ikke husker helt feil).

Og dette kommer av, at noen i Bullen-slekten, flytta over, til Norge, (fra Nord-England), i 'gamle dager', for å jobbe, for Jebsen sine tekstil-fabrikker, på Berger.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Her er mer om dette:

gikk i klasse med bullen

http://bergerhistorie.no/bilder/1957-6-7-klasse/

PS 7.

Det gikk visst også, ei Marit Bullen, i klassen, til faren min:

marit bullen i klassen til faren min

(Samme link som ovenfor).

PS 8.

Det gikk også ei Henricks/Henriks, i klassen, til faren min.

Og min far var også kamerat, med en Ernest Eastwood, som gikk i klassen, til min fars yngre bror Håkon, (husker jeg).

(Og det gikk jo, en Roar Eastwood, i samme klasse/klasserom, som min far.

Se lenger opp i blogg-posten).

Så det var mye britisk arbeiderklasse osv., på Berger.

Så min far, kunne kanskje like gjerne, ha vokst opp, i Nord-England.

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 9.

Jeg søkte litt på Eastwood, og de bodde visst, i funksjonærbolig, (og ikke i arbeiderbolig, som Bullen).

Men Eastwood hadde visst ei, som var 'selskabsdame', i Drammen.

Men det var kanskje, ingen skandale, på den tida.

(Hva vet jeg).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 10.

Her er mer om dette:

selskabsdame hm

https://digitalarkivet.no/census/person/pf01036458019548

PS 11.

Selskapsdame er visst egentlig, veldig fint:

selskapsdame veldig fint

https://sv.wikipedia.org/wiki/Sällskapsdam

PS 12.

Eastwood-slekten er visst, fra Yorkshire, (leste jeg, på Bergerhistorie.no).

Og hvor i Nord-England som Bullen-slekten er fra.

Det husker jeg ikke helt.

Men jeg bodde jo, like ved Goodison Park, de siste årene, som jeg bodde, i England, (fra 2012 til 2014).

Og den ene tribunen, (borte-tribunen), på Goodison, heter jo: Bullens Road.

Så det er mulig, at Bullen-slekten, er fra ved Liverpool, da.

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 13.

Henricks-slekten er jeg ikke sikker på, hvor er fra.

Men det finnes også andre britiske slekter, på Berger, (såvidt jeg har forstått det).

Og det er Melling, (Stig Melling var den flinkeste eleven, (ved siden av meg vel, noen halvår, på ungdomsskolen), i klassen min, må man vel si).

(Melling er et lite sted, utafor Liverpool.

Hvis jeg ikke tar helt feil).

Og Allum er også muligens engelsk, (mistenker jeg, ihvertfall).

(Tore Allum var min klasseforstander, fra fjerde til sjette klasse, på Berger skole).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter