Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 10. oktober 2017

Mer fra Liverpool

I går, (mandag kveld), så var jeg, på Asda Walton, og handla mat.

Jeg var der, like før midnatt, (var det vel).

Og de hadde to selvbetjeningskasser, (med kassabånd), for handlevogner åpne.

Og jeg gikk til den som det ikke var kø i.

Men på en skjerm, (den touch-skjermen som man velger betalingsmåte på osv.), så stod det, et bilde, av et forbud-skilt, for enveiskjøring/innkjøring forbudt.

(Noe sånt).

Så den kassa, var en 'lure-kasse' da, (må man vel si).

Siden at kassaporten var åpen, men kassa var slått av.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Da jeg så, at den ledige kassa, var en 'lure-kasse'.

Så gikk jeg noen runder rundt, i butikken.

For det var litt kaos, i den påskrudde kassa.

Et par handla både her og der, liksom.

(Mannen i paret, (som muligens var russiske), handla et brød osv., i en selvbetjeningskasse for handlekurver.

Mens dama slo inn masse øl-kasser, (i selvbetjeningskassa for handlevogner).

Noe sånt).

Og det var også sånn, at en 'tulling', lagde propp, ved å plassere seg, på 'idiot-plassen', midt mellom den påskrudde selvbetjeningskassa for handlevogner og avdelingen for selvbetjeningskasser for handlekurver.

(Så det var liksom ikke åpenbart, hvor han 'plutselig', kom til å 'vrikke', sitt legeme bort til, da.

For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Mens jeg stod, i en midtgang, og venta, på at idioten, skulle bestemme seg, om han skulle gå, til høyre eller venstre.

(Var det vel).

Så dukka det opp, en svær Asda-kar, som ligna, på Shrek, (må man vel si).

Og han heiv, en eske, med damebind, (eller noe lignende), bortover gulvet, i den midtgangen, som jeg stod i.

(Noe sånt).

Mens han kalte meg: 'Buddy', (eller noe lignende).

Så dette var, en litt klam/nærgående episode/kar, da.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Da det endelig ble min tur, i den eneste påskrudde selvbetjeningskassa, for handlevogner.

Så var det sånn, at to 'Asda-dundrer', (var det vel), dreiv og liksom svirra rundt meg.

Og liksom, på teatralsk/demonstrativt vis, dreiv og spankulerte, gjennom den kassa, som var avskrudd, men som hadde åpen kassaport.

(Altså 'lure-kassa', (som var ved siden av den kassa ved siden av den som jeg gikk i)).

Og det var også sånn, at en av disse 'dundrene', holdt på å gå på meg, (på teatralsk/nærgående vis), før hu istedet gikk, gjennom 'lure-kassa', da.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Disse handlevognene er faktisk låst fast, (med kjetting), sånn at kundene ikke skal få lov å bruke de:

IMG_20171010_003145

PS 5.

Her er mer om dette:

IMG_20171010_003117

IMG_20171010_003120

PS 6.

Fler mobilbilder:

IMG_20171009_231420

IMG_20171009_231435

IMG_20171009_232657

IMG_20171009_232715

IMG_20171009_233045

IMG_20171009_233916

IMG_20171009_234125

IMG_20171009_234821

IMG_20171010_002539

IMG_20171010_013330

IMG_20171010_013334

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter