Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 3. oktober 2017

Mer fra Liverpool

I går kveld, så gikk jeg, til Asda Walton, for å handle mat.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om dette:

IMG_20171002_224256

IMG_20171002_230257

IMG_20171002_231559

IMG_20171002_232647

PS 2.

Da jeg skulle i kassa, så var det, like før midnatt.

Og Asda har laget, en slags propp/flaskehals der.

For de har bare en kasse, (en selvbetjeningskasse), for handlevogner åpen, om kvelden.

Og før meg i køen.

(Til den eneste ledige 'handlevogn-kassa').

Så var det, to eldgamle damer, (to hekser, kan man kanskje si), og et par, i 30/40-årene.

Samtidig så var det nesten ingen kunder, i de 10-15 selvbetjeningskassene for handlekurver.

Så det var jo, rimelig latterlig, (noe jeg har blogget om tidligere), for å si det sånn.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Like ved denne 'handlevogn-kassa', så stod det, ei Asda-dame, i 40/50-åra.

Og hu stod noen få centimeter bare, fra den nevnte kassa.

(Og overvåka, eller hva hu dreiv med).

Likevel så var det ikke sånn, at hu rakk ut armen, og tok bort, to kjeks-pakker, som de to heksene, (var de vel muligens), hadde lagt igjen, på enden, av kassa.

Neida, jeg måtte gjøre Asda-dama oppmerksom på, disse to kjeks-pakkene.

(Når det endelig ble min tur).

Så dette var ikke, ei butikk-dame, (vil jeg si).

Her var det noe slags gate-teater, (eller noe lignende), vil jeg si.

(Noe sånt).

Så sånn var nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Det var også sånn, at det igjen, var problemer, med handlevogna mi der.

Det ene hjulet, var 'vrangt', og snurra bare rundt, liksom.

Og det er vel andre gang, (eller noe i den duren), som jeg har har hatt uflaks, og fått, en vond/slitsom/ødelagt handlevogn der.

(Sånn som jeg husker det).

Så her er det sløve butikkfolk, som ikke sorterer ut, (og fikser/kaster/setter bort), de dårlige handlevognene, (vil jeg si).

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Samtidig så er sånn, at det, (ihvertfall vanligvis), er sikkerhets-vakter, som liksom 'screener' alle, som går inn og ut, av butikken.

Så det er ikke sånn, at det er 'bare-bare' liksom, å gå ut av butikken, og bytte, en dårlig handlevogn.

(Etter å ha funnet ut, at handlevogna, er dårlig/slitsom).

For da får man vel sikkerhets-folka på seg, (hvis jeg skulle tippe), for å si det sånn.

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Det var også sånn, da jeg gikk, til Asda.

At jeg gikk forbi, en innvandrerbutikk, som kaller seg 'superstore', (altså 'hypermarked'), på veien.

Og dette var, cirka klokka 23.

Og ei pakistansk kone, (eller noe lignende), dreiv og kjørte ned, noen elektriske gitter/vegger, foran butikk-fasaden.

(Så de dreiv antaglig og stengte, da.

Noe sånt).

Og da opptok hu, det meste, av fortauet.

(Vil jeg si).

Og da jeg så dette, så tenkte jeg, at jeg fikk heller gå, på den andre sida, av gata.

(Noe sånt).

Og da jeg tenkte dette, så var jeg, midt i et kryss.

Og da endte det med, at jeg måtte gå noen meter, tilbake igjen.

(For å komme tilbake, på fortauet igjen).

Jeg kunne også, ha gått, på skrått, over krysset.

Men jeg er glad for, at jeg ikke gjorde det.

For akkurat da jeg hadde kommet meg over, på fortauet igjen.

Så kom det en bil, (muligens en rød bil), som tok, en slags u-sving, (i full fart), i dette krysset, (som om det var en slags rundkjøring).

Så det var bare flaks, at jeg ikke ble påkjørt, i denne 'russiske' episoden, (vil jeg nesten si).

Så her lukta det russisk mafia, (eller noe lignende), vil jeg si.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter