Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 7. november 2017

Jeg sendte en e-post til the Financial Ombudsman Service

Erik Ribsskog

Your complaint about The Royal Bank of Scotland Plc (Our ref: 18610099)

Erik Ribsskog 7. november 2017 kl. 11:31

Til: "Ashmore, Dean"
Kopi: "complaint.info" , "emb.london" , admin , post@finkn.no, post , Phso Enquiries

Hi,

the problem seems to be that you have had a corrupt college, who has been doing 'trenering' like we say in Norway, ('delaying tactics').

So you need to send this to a superior.

Also I should get a big economical compensation for this trenering.

Erik Ribsskog




2017-11-07 11:12 GMT+00:00 Ashmore, Dean <Dean.Ashmore@financial-ombudsman.org.uk>:
Dear Mr Ribsskog

Your complaint about The Royal Bank of Scotland Plc (Our ref: 18610099)

Thanks for getting in touch. Brian has recently left the organisation so I’ve been allocated your case.

I’ve reviewed your file and can see that you’ve had numerous issues with the bank. For me to progress your complaint, I would like to ask if you could put the issues you’ve been having with RBS in a concise email and I’ll begin investigating.

Also, in order to investigate your complaint I need to obtain your formal consent. Please read the statement and let me know if you agree:

·         I would like the Financial Ombudsman Service to look into my complaint. To the best of my knowledge, everything I have told you is accurate.
  • I understand you will need some details about me, which might include personal or sensitive information. And I understand that you and the business I’ve complained about, and sometimes other parties, will need to share information about me to help resolve my complaint. 
helping us to improve our service

We’d also like to get your feedback about using our service. Taking part is completely optional. Your answers would be confidential and would only be used to improve what we do.

i’d like you to look into my complaint – what do I need to do now?

In the next seven days, please:

1. reply to let me know you agree to the declaration.
2. let me know if you’d be happy for us to get in touch for your feedback about our service.
3. provide me a concise list of issues you’ve been having
Kind regards


Dean Ashmore| Investigator
Financial Ombudsman Service +Exchange Tower | London | E14 9SR
( +44 (0)20 3487 2816
*Dean.Ashmore@financial-ombudsman.org.uk



This email has been sent securely using TLS encryption.This email is covered by our email disclaimer.
This email was sent from Financial Ombudsman Service Ltd. Registered in England and Wales. Registered Number: 3725015. Registered Office: Exchange Tower, London, E14 9SR, United Kingdom.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter