Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 31. januar 2018

Jeg sendte en e-post til Høyre

Erik Ribsskog

Sv: (#2092803): Påminnelse/Fwd: Klage/Fwd: Kan ikke leveres / Kan ikkje leverast / Unable to deliver

Erik Ribsskog 31. januar 2018 kl. 00:01

Til: r-2092803~hoyre@reply.socialboards.com
Kopi: Politikk Høyre , Unge Høyre , Emil Alexander Engeset , Maria@hoyre.no, Akademikerforbundet , "sande.vgs"

Hei,

takk for svar!

Jeg har også sendt e-post til dere, angående at jeg vant elitekurset, (var det vel), til Unge Høyre, i 1991.

Og det har dere nektet å sende dokumentasjon om.

Men jeg har nå funnet ut at det finnes en bok som heter: 'Elitekurset gjennom 50 år', skrevet av en Lasse Lehre, (utgitt av Unge Høyres Landsforbund i 2010).

Hvordan går jeg frem for å kjøpe denne boken, lurer jeg.

På forhånd takk for eventuelt svar!

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Det hadde også vært fint, hvis dere inkluderte e-posten dere svarer på, i deres svar e-post.

For å unngå misforståelser hvis det er kryssende henvendelser.

Det er noe som heter å oppgi referanse, liksom.

Og det synes jeg, at mangler, i deres e-post.

Det er også sånn, at jeg har bodde mange år i England.

Og der ble de ikke dus, der skrev de 'Mr. Ribsskog'.

Så dette at dere er så dus, (på fornavn), det blir litt klamt, vil jeg nesten si.

Så dette må jeg klage på.

Om dere kan sende dette videre til en overordnet.


30. januar 2018 kl. 09:37 skrev Høyre Support <hoyre@reply.socialboards.com>:

For å svare, vennligst skriv OVER denne linjen ↑
HøyreSvar på henvendelse #2092803

Hei Erik,


Vi behandler ikke enkeltsaker.

Har du innspill til hvordan tjenestene kan forbedres, kan jeg notere det ned. Utover det er det ikke noe jeg kan hjelpe deg med dessverre.

Ha en fin dag videre.
Hilsen Ari

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter