Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 24. februar 2018

Min firemenning Ove Magne Ribsskog sin kone Hilde Tyldum Stordahl er visst i SV

kona er i sv

http://www.namdalsavisa.no/arkiv/2009/06/03/–-Forstår-deres-redsel-13550389.ece

PS.

Her er mer om dette:

mer om stordahl

https://www.myheritage.no/site-family-tree-67419522/ribsskog?rootIndivudalID=1500856&familyTreeID=1#!profile-1501727-info

PS 2.

Enda mer om dette:

mer om stordahl brukerutvalg

https://hnt.no/nyheter/2016/tyldum-stordahl-leder-brukerutvalget

PS 3.

Faren, (som bodde mange år på sinnsykehus), var fra Askim, (hvor også min mors yngre bror Martin bodde, i mange år, sammen med Grete Ingebrigtsen):

faren fra askim

https://www.adressa.no/meninger/kronikker/2017/06/17/Vi-mista-pappa-for-over-30-år-siden-men-han-døde-ikke-før-nå-14886520.ece

PS 4.

Sønnen heter Magnus:

sønnen heter magnus

https://www.facebook.com/NRK/posts/1514736065267287

PS 5.

Mer om Hilde Tyldum Stordahl & Co:

mer om hilde tyldum stordahl

PS 6.

Mer om disse 'campingplass-folka':

campingplass folk

http://www.namdalsavisa.no/artikkel/2017/06/24/Flatanger-camping-gjenåpner-i-ny-drakt-14928065.ece

PS 7.

Mer om Erik Stordahl:

mer om erik stordahl

PS 8.

Enda mer om Erik Stordahl:

mer om erik stordahl boligkontoret

PS 9.

Og enda mer om dette:

erik stordahl flyttemønstre

https://bokelskere.no/bok/flyttemoenstre-norge-1971-1974/102964/

PS 10.

Det er synd, at han Erik Stordahl er død.

For jeg husker at min lillesøster Pia sa, (rundt midten av 90-tallet, på Ungbo, i Skansen Terrasse 23), at: 'De vil alle bo i Oslo', (om innvandrerne).

(Noe sånt).

Så Pia har også interesse, av flyttemønstre, da.

Så de to kunne nok hatt en prat om det.

(For å si det sånn).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 11.

Det er vel forresten sånn.

At det er gården Store-Ribsskog, som disse nå bor på.

Slektsgården er egentlig Lille-Ribsskog.

Men der brant gården ned, på 80-tallet.

Og eierne, (Karisma og Sula, kjent fra internett, på 90-tallet).

Disse flytta da til Lauvsnes, ('hovedstaden' i Flatanger), vel.

Men så ble huset deres, (som lå ved en elv), tatt av en flom, (som Margrethe Augestad på Arvato gjorde meg oppmerksom på), i 2005.

Og så flytta disse ned, til Brumunddal, (hvor de har slekt/bekjente).

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 12.

Her er mer om dette:

mer om flom karisma og sula

https://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/far-ikke-flytte-hjem/550553.html

PS 13.

Men hvem som eier Lille-Ribsskog nå.

Det er vel fortsatt han Kjell Arild 'Karisma' Ribsskog, (hvis jeg skulle tippe).

(Noe sånt).

Og ei Aslaug Ribsskog, har visst også, kjøpt seg en flekk, av Høstland-gårdene.

(Leste jeg tilfeldigvis, i en bygdebok, på biblioteket, her om dagen).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 14.

Her er mer om dette:

IMG_20180221_163035

PS 15.

Store-Ribsskogen, (hvor Ove Magne Ribsskog nå vel bor, og driver campingplass), var eiet, av en annen slekt, (som også brukte etternavnet Ribsskog):

IMG_20180221_162132

PS 16.

Bjørn Ribsskog kaller Stor-Ribsskog-gården, (med Flatanger Camping), for 'nabo-gården', (men det er mulig at Ove Magne Ribsskog har slått sammen Lille-Ribsskog og Store-Ribsskog):

ove magne har slått sammen gårdene

http://johncons-mirror.blogspot.no/2010/05/en-oversikt-over-slekten-ribsskog.html

PS 17.

Det er mulig at Kjell Arild Ribsskog, eier slektsgården Lille-Ribsskog, ('slektsgården med stor s'), som brant ned på 80-tallet, enda:

kjell arild eier muligens slektsgården enda

http://johncons-mirror.blogspot.no/2010/05/en-oversikt-over-slekten-ribsskog.html

PS 18.

Mer om Kjell-Arild Ribsskog:

mer om kjell arild ribsskog

http://ribsskog.wixsite.com/kontakt/meg

PS 19.

Når jeg leter på 'Se eiendom', så fant jeg dette:

kjendlie

PS 20.

Og dette:

mer kjendlie

PS 21.

Det her er slektsgården med stor s, (det i PS 19 og PS 20 var ved Årfjordstrømmen, så jeg surra litt først):

slektsgården med stor s

PS 22.

Lille-Ribsskog, (eller Litlrisskogen som de sier nå), er fortsatt eiet, av Kjell-Arild Ribsskog, (og det var her de kjente Ribsskog-folka, som min mors grandonkel Bernhof Ribsskog, ble født):

eid av kjell arild ribsskog

PS 23.

Her ser man eiendommen til Kjell-Arild Ribsskog, (det ser ut som at låven fortsatt er igjen, fra der Ribsskog-stamfaren Johannes Olsen Ribsskog slo seg ned, på 1800-tallet):

eiendommen til kjell arild ribsskog

PS 24.

Det i rødt er vel slektsgården, og så har Kjell Arild Ribsskog solgt noen eiendomslapper, (nemlig det i blått og det i grønt):

rødt kjell arild ribsskog

PS 25.

Det i blått er denne eiendommen, (så Elden ligger i mellom Ribsskog og Høstland):

elden er i mellom ribsskog og høstland

PS 26.

Mer om det i grønt, (det var vel antagelig der det brant, på slutten av 80-tallet):

her det brant

PS 27.

Tina Elden er visst min firemenning:

min firemenning

https://www.myheritage.no/site-family-tree-67419522/ribsskog?familyTreeID=1&rootIndivudalID=1501760#!profile-1501763-info

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter